View Single Post
Old 11-01-2011, 20:15
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

En om dit te illustreren, en ook om eens te zien hoe het totaalbeeld er dan zal uit zien, wordt de motorkap eens gedryfit. De kap zelf heeft zowel aan de binnenzijde als aan de buitenzijde nog geen enkel detail ontvangen. daar moet ik nu aan beginnen. Merk trouwens ook op dat de achterruit er weer uit ligt: bij het veelvuldig omdraaien van het model bij het monteren van allerlei onderdelen hoorde ik ineens iets rammelen binnenin. Tot mijn grote schrik was een zetel losgekomen, wat normaal gezien geen ramp is, maar nu wel omdat ik het interieur niet meer kan bereiken! Bij het heen en weer schudden waarbij ik poogde de zetel weer op zijn plaats te schudden kwam de andere zetel ook los! Tja, dan zat er niets anders op dan de achterruit er terug uit te halen en via die weg de zetels met een pincetje te verwijderen. Daarna met een lange naald wat secondelijm aangebracht op de bodem van de Jaguar en de zetels er met een pincet terug ingezet. Ik hoop dat ze nu vast blijven staan, maar voor de zekerheid ga ik de achterruit er nu toch uit laten tot het allerlaatste moment

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1961_jaguar_etype_68.JPG
Views:	733
Size:	547.6 KB
ID:	20712   Click image for larger version

Name:	1961_jaguar_etype_69.JPG
Views:	710
Size:	571.0 KB
ID:	20713   Click image for larger version

Name:	1961_jaguar_etype_70.JPG
Views:	720