View Single Post
Old 07-05-2011, 22:35
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Zowel de Pug als de Audi zijn mooie wagens om te zien alleen zouden ze dieselmotoren moeten verbieden, niks van geluid!
Agree #1: Waar de Peugeot nog een tikkeltje geluid produceerde (die kon je nog herkennen als ie aankwam op de wat rustigere plaatsen) klonk de Audi net als een hybride. Zo'n lekker aggresieve look en dan muisstil bewegen, is idd. een groot gemis.

Quote:
Naar mijn gevoel was er vandaag veel volk op Spa.
Agree #2: Het is erg lang geleden dat ik voor een betalende wedstrijd (de F1 uitgezonderd) nog zo'n drukte rond het circuit heb gezien, op de betonbaan langs Kemmel was er vaak geen sprake van stappen maar van slenteren.

Quote:
Netjes mijn kaartjes betaald aan Les Combes, wel zuur om te horen dat je via ingang Blanchimont vrolijk kon doorlopen zonder te betalen.
Agree #3: Had mijn kaartje in VVK gekocht, ook aan Les Combes binnengegaan om 8u30 en 't was al goed om zien dat er nu effectief iemand zat en het hek dus ook open was, is al eens anders geweest. Maar rond 16u30 kwam ik er langs en zag ik niets meer, en iedereen kon ook daar vrij binnenlopen...

Quote:
Al met al, leuke uurtjes gehad en mooie wagens gezien.
Agree #4: Zelfde gevoel hier, niks aan toe te voegen.
Reply With Quote