View Single Post
Old 06-09-2011, 23:14
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Het achterste spatbord met pinkers en nummerplaat/achterlicht. De vrom van de steunen van de pinkers en de ligplaats in het spatbord waren totaal verkeerd en werden compleet herwerkt, iets wat je op deze foto niet meer zou mogen zien...

De achterbrug met kamwiel en ketting werden geschilderd en geweatherd. Helaas blijkt de ketting zo goed als onvervangbaar, want de vorm is niet zo schitterend. Maar goed.

Het motorblok met carburator en bougie.

De tank en het zadel. Hierbij is de 'Honda' decal achteraan op het zadel helaas vernietigd door de softener zodat ik hem moeten vervangen heb door een exemplaar uit een andere Tamiya doos. Maar daar mis ik nu dus een decal: als er iemand toevallig een decal over heeft die hier ongeveer in de buurt van komt hou ik me graag aanbevolen...

Het stuur met pinkers, spiegel en dashbord, dat een grondige detaillering gekregen heeft: behalve de decals van de meters is alles wat je kan zien extra aangebracht.

De uitlaat en de schokdempers, samen met een opberghoesje en de motorsteun. Niets extra te melden hier.

Het voorste spatbord en de zijdelingse afdekkappen. Alles mooi afgewerkt met een vernislaagje.

Voor het maken van deze foto ben ik in hoge mate geïnspireerd door de catalogi van Tamiya, waar het sorteren van gespoten onderdelen van een kit dikwijls gebruikt wordt als teaser. Hiermee tease ik vooral mezelf, want ik wil nu echt wel aan de montage beginnen...

En dus kan ik het niet nalaten om alvast eens een dryfitje te doen van de voornaamste onderdelen, zonder iets vast te kleven overigens. De eindmontage zal iets voor deze week zijn, want ik wil dit model zondag klaarhebben in Mol, zodat ik het kan inschrijven op de wedstrijd.

Wordt dus weldra vervolgd!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote