View Single Post
Old 28-10-2011, 15:36
sturgis sturgis is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Dat lijkt op een totale uitverkoop. Zijn die twee GT1's van Belgian Racing dan geleend? Wat betrfeft de GT3 mustang, zijn die wel toegelaten tot de BES/FIA GT3? Kan me niet herinneren dat ie ooit een wedstrijd hebben gereden.
Belgian Racing wagens zijn wel degelijk overgenomen door VDS meen ik, Niets dat zegt dat Belgian Racing geen GT1 meer gaat rijden natuurlijk, ik herriner mij niets uit de officiele berichten van VDS over wat Belgian Racing zou gaan doen.

Ik vind het iig jammer dat ze met een "vrouwenvoiture" als de Z4 gaan rondbollen volgend jaar, bon die auto is snel, en met al het (teveel aan waarschijnlijk) hooi dat ze laatste 2 jaar op hun vork genomen hebben, zullen de centen die BMW er tegen smijt hoogstwaarschijnlijk erg welkom zijn... maar die Z4 kan me toch helemaal niet bekoren als de Ford GT En al die inmenging van constructeurs bij wat een klasse voor privateers zou moeten zijn (imho) heb ik het al helemaal niet...

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Wat betrfeft de GT3 mustang, zijn die wel toegelaten tot de BES/FIA GT3? Kan me niet herinneren dat ie ooit een wedstrijd hebben gereden.
erm? 24h Spa 2011 ?? weliswaar in spuuglelijke kleurenstelling van Belgian Racing maar kom... ik heb de wagens in 2010 in Silverstone gezien al reden ze daar niet de wedstrijd, en daar is heel die homologatie malaise begonnen.
In 2011 zou het canadese Multimac dan de verdere ontwikkeling op zich genomen hebben, en met de deelname in de 24h van Spa betekent dat waarschijnlijk ook de hologatie in orde is gekomen...
Al zouden wat meer wedstrijdkilometers waarschijnlijk wel wonderen doen om het ding verkocht te krijgen hehehe