View Single Post
Old 07-05-2012, 21:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Jan View Post
De meeste bronnen spreken over 31.000 toeschouwers. Gelet op de barre weersomstandigheden is dat eigenlijk een succes. Vorig jaar waren er bij prachtig weer immers "slechts" 34.500, en toen vond iedereen het een mooie opkomst.

Door omstandigheden kon ik er zelf niet live bijzijn en heb ik me moeten behelpen met enkele uren streaming video, maar dat was geen straf
Dat getal van 31.000 lijkt me erg rooskleurig. Tussen de Kemmel en Blanchimont was het alles behalve druk tussen 1430 en 1830 uur. drukte vergelijkbaar met een klein weekend.

Dat veel mensen met dit weer de overdekte tribunes opzoeken is ook een feit, die capaciteit komt niet boven de 5.000 personen uit. Er zullen eerder 10.000 dan 30.000 bezoekers zijn geweest. Hoeveel er daarvan betaald hebben uit de eigen beurs? Dat zal nog minder zijn geweest, het was weer zo lek als een mandje.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote