View Single Post
Old 25-07-2012, 16:14
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by JCE.72 View Post
Maar ook een bevestiging waar velen al bang voor waren...

"De samenwerking met de promotoren van het SuperSonic Festival, dat parallel binnen ons domein wordt georganiseerd, verloopt uitstekend en zij staan mede borg voor die unieke mix tussen ontspanning enerzijds en de spanning die wij op de piste willen bieden anderzijds."
Heren, leer er nu toch eens mee leven dat zoiets broodnodig is. Ik lees toch niemand klagen over het programma tijdens 24H Spa.
Ik kan het ook nog iets drastischer omschrijven. Als iedereen blijft proberen om aan gratis tickets te geraken, en iedereen €20 een massa geld blijft vinden voor 2 dagen vertier, dan moeten de gelden maar via een andere weg gevonden worden. Als er morgen 30.000 autosportfans naar Zolder komen die allen een normale inkomprijs betalen dan is er geen vuiltje aan de lucht en hoeven dit soort festivals niet.

Vinden jullie anderzijds € 125 voor een festival wel normaal? Ik denk dat de jongens op circuit minstens even veel show verkopen en er zelf nog veel geld instoppen ook ipv betaald te worden om een uurtje plaatjes te komen spelen.

Ik weet dat we aan de kwaliteit van het programma ook nog dienen te werken maar hiermee een oproep aan het huidige autosportpubliek. Kom massaal naar Zolder, nodig vrienden en familie uit en kom gewoon even genieten.

Groetjes en alvast bedankt.
Reply With Quote