View Single Post
Old 25-07-2012, 19:04
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by BSOT View Post
Heren, leer er nu toch eens mee leven dat zoiets broodnodig is.
Zelf heb ik er niet zo'n probleem mee, weet het festivalgebeuren en het volk dat daardoor gelokt wordt goed te negeren. Er zijn anderen die er wel minder goeie ervaringen mee hebben, en als ik het goed begrijp kwam de veiligheid op het circuit haast in het gedrang.

Quote:
Ik lees toch niemand klagen over het programma tijdens 24H Spa.
Spa en Zolder is toch net wat anders... in Zolder is het festival in het midden van het circuit zodat je amper iets van de race kan volgen zonder luide muziek op de achtergrond. In Spa ligt het weliswaar ook dichtbij maar daar zijn meer dan genoeg alternatieven om de 'rust' van het motorgeronk op te zoeken.

Een festivalganger die geen luide auto's wil horen kan op beide plaatsen zorgen dat hij aan zijn trekken komt, andersom is helaas niet van toepassing in Zolder

Quote:
Ik kan het ook nog iets drastischer omschrijven. Als iedereen blijft proberen om aan gratis tickets te geraken, en iedereen €20 een massa geld blijft vinden voor 2 dagen vertier, dan moeten de gelden maar via een andere weg gevonden worden. Als er morgen 30.000 autosportfans naar Zolder komen die allen een normale inkomprijs betalen dan is er geen vuiltje aan de lucht en hoeven dit soort festivals niet.
De gebeurtenissen van de afgelopen jaren in combinatie met de erg magere startvelden hebben er voor gezorgd dat die 30.000 niet meer komen opdagen. Ze proberen te ronselen uit een festivalpubliek (zoals men wel eens wil beweren) is zinloos.

Wat de gratis tickets betreft: ga er niet wanhopig achter zoeken maar zal een aanbod ook niet weigeren, al heb ik niet het minste probleem om centjes neer te leggen als ik er kwaliteit voor in de plaats krijg. Mijn 55 Euro voor de 24u van Spa zijn met de glimlach betaald, want ik weet dat ik al jaren waar voor mijn geld krijg; ik zou het zelfs over hebben voor een 24u van Zolder uit de goeie oude tijd.

Quote:
Ik weet dat we aan de kwaliteit van het programma ook nog dienen te werken maar hiermee een oproep aan het huidige autosportpubliek. Kom massaal naar Zolder, nodig vrienden en familie uit en kom gewoon even genieten.
Ik zal zeker niet ontbreken, en idd. zoals je zegt gaan we hopelijk met velen zijn.
Reply With Quote