Quote:
Originally Posted by fenixracing
Ook duurt het festival 2 dagen dit jaar en dat is teveel.
|
Ik ga - wegens tijdgebrek - niet in op je volledige post, maar had graag toch even gereageerd op dit punt van kritiek. Een man achter de schermen van Circuit Zolder vertelde mij tijdens het weekend van de 24 Uur van Spa dat mensen een stimulans nodig hebben om ook op zondag naar het circuit te komen. Wat is er immers nog gaande op zondagmiddag tijdens de 24 Uur van Spa en Zolder? Bitter weinig, in Spa was er strijd om de zege, maar in Zolder was het de laatste jaren niet veel soeps. Door het festival nu ook op zondag te laten plaatsvinden, lijkt mij de kans groter om ook dan goed gevulde tribunes te zien. Over de overlast kan ik me niet uitspreken, aangezien ik vorig jaar niet in Zolder was en er ook dit jaar niet kan bij zijn. Jammer.
Quote:
Originally Posted by BSOT
Wees gerust en zelfs met 2 wagens. Nooit alles geloven wat mensen zeggen en schrijven is de boodschap.
|
Ik zou toch even graag Turbomagazine.be verdedigen hier. Aan de stijl te zien is dit duidelijk een persbericht, en geen artikel dat door één van ons geschreven is. Joost heeft vorige week zelf een artikel online geplaatst betreffende de etmaalrace op Zolder, met daarin geen enkele vermelding over een eventuele aanwezigheid van Guess Racing. En gelijk heeft hij.
Mvg