Quote:
Originally Posted by BSOT
Lol Alfa boy 
Toch enkele opmerkingen hierbij.
1/ Enkel proto's dit jaar was niet mogelijk. Daarvoor was er te laat een akkoord, waren er reeds overeenkomsten met GT's getekend en waren wij er ook nog niet klaar voor.
2/ Wat betreft gevaarlijk... als FIA het gevaarlijk zou gevonden hebben dan hadden ze ons nooit de toestemming gegeven. Jawel, het dossier is wel degelijk tot bij de FIA gegaan.
3/ Als jij de wagens niet ziet in jouw wagen dan komt dit omdat je niet in de spiegels kijkt. Je ziet een proto toch aankomen, en als deze ineens uit je spiegel verdwenen is dan is de kans vrij groot dat hij naast je hangt. De verlichting brand op circuit, al onze wagens zijn uitgerust met LED verlichting op de rolkooi om de zichtbaarheid voor de andere piloten te vergroten, enz...
4/ Verder draaien de GT 3's en de proto's dezelfde rondetijden wat het gevaar ook al een pak minder maakt
5/ 24H Spa gezien? Daar rijden enkel GT's en als ik het autokerkhof na de race gezien heb dan stel ik me daar toch ook vragen bij. Die zitten wel allemaal op dezelfde hoogte.
No hard feelings maar alvorens te oordelen moet je eerst met zo een wagen gereden hebben vind ik. Zij die er met gereden hebben weten wel beter en staan aan de start voor 1/3 van het budget en met dezelfde rondetijden.
|
even bij punt 3 : Ik heb altijd het compliment gekregen dat ik goed in m'n spiegels kijk van Pro's en niet de minste ... ik blijf wel op m'n lijn zoals het hoort .
Maar als ik op donderdagtraining Formule Fordjes voorbijreed en die bleven slipstreamen onder m'n uitlaat om dan in 90° binnendoor te gaan dan schrok ik me rot ja ...
Ik wil gerust eens met eentje rijden, maar ik zal enkel maar betalen om met eigen merken te rijden en als't gratis is dan nog niet met 'n concurrerend merk (Marcos 24u 2001 was geen concurrent) .
Dus voor een gratis race met 'n SOT stap ik direct in recht uit pensioen !