Quote:
Originally Posted by fenixracing
Bij deze waarschuw ik iedereen die van plan was om naar de camping te gaan. De camping ligt dit jaar buiten het circuit. Die van supersonic krijgen de camping binnen het circuit. Volgens mij zijn ze het noorden kwijt in zolder. De mensen die voor de 24hr komen zetten ze buiten het circuit ,op loop afstand. Goed bezig om de fans terug te lokken. Dat niet alleen de prijs voor de camping bedraagt 25€ . Maar die supersonic moeten maar 10€ betalen. Welke debiel heeft dat geregeld, zolder zet de mensen die de laatste moeilijke jaren hun gesteund hebben zomaar in de kou.
|
In de paddock te veel lawaai lezen we op alle mogelijke fora. Buiten de paddock waar een shuttle jullie van en naar de camping brengt die voorzien is van alle fasciliteiten weer niet goed. We volgen alles en indien er opmerkingen zijn waar we iets kunnen aan doen dan proberen we dat. Dan voer je iets uit waarvan je denkt, dat komt de service van de autosportliefhebbers ten goede, dan lees je dit. Misschien moet je dan maar € 10 betalen en op de SC camping gaan staan. Goedkoop, dichtbij en lekker dicht bij de boem boem. Normaal kan ik best wat kritiek verdragen maar nu kwam er even stoom uit de oren