View Single Post
Old 30-10-2002, 23:16
Big John Big John is offline
De Paddock Rookie

Nou, het ging verdomd lekker.

Mijn internetverbinding werkt weer perfect, geen quality-drops meer. Dat zou dus geen spelbreker meer zijn.

In de practice werden de verschillen al duidelijk.
Mijn verwachting was dan ook dat ik gemiddeld zo'n 1,5 seconden per ronde zou gaan verliezen op Stefan, terwijl ik eveneens zo'n 1,5 seconde per ronde op Mario zou moeten winnen.
De hele race op het scherpst van de snede rijden zou dus weinig zin hebben.

Mijn strategie werd daarom: vroeg remmen, rustig met gas en rem en goed geconcentreerd blijven, aangezien het waarschijnlijk een eenzame race zou gaan worden. En eventueel profiteren van foutjes van de koploper.

Uiteindelijk heb ik gemiddeld 1 seconde per ronde op Stefan verloren, wat dus eigenlijk meeviel (23 sec. achterstand na 23 ronden).

Dat ik tweede ben geworden, doet mij zeer veel deugd, mijn eerste officiele podiumplaats in GPL leagueverband. Maar het startveld was dan ook zeer klein.
Waar ik veel blijer mee ben is mijn "on-track" percentage van 86% (20/23) en mijn "consistancy" met een gemiddelde deviatie van 0,683 .
Het is voor het eerst in mijn GPL carriere dat ik het gevoel heb dat ik de bolide volledig in mijn macht heb. De bovengenoemde statistische waarden bevestigen dat...en dat is goed voor het zelfvertrouwen .
Nu alleen nog een beetje meer snelheid vinden...