Nou dat was weer een feest, ik lees bovenaan dat ik niet eens heb gereden, terwijl ik alleen maar volgas ben gegaan. Was zelfs als eerste weg bij de start. Maar ja, ik zag het al aan het balkje rechtsboven in beeld wat elke keer opliep en dan weer een reset en dan zag ik weer wat tegenstanders, vreemd eerder die dag had ik ook op deze server gereden en nergens last van. Meteen naar de race nog een andere server bezocht alwaar genoeg tegenstanders waren en die bleven ook allemaal in beeld gedurende de tijd dat ik ingelogd was, dus het heeft waarschijnlijk niet aan mijn verbinding gelegen. Misschien komt het omdat ik helemaal vanuit Barcelona ben ingelogd, lol.
Uiteindelijk laatste mede ook omdat ik een aantal maal ben gespind en helaas ook 2 keer een shift R heb moeten toepassen en uiteraard was het zeer vervelend om tijdens die warpjes ineens een auto voor of achter je te zien. Het circuit is ook niet een van de makkelijkste zeer glad en krappe bochten en weinig ruimte om in te halen. Al met al geen echt geslaagde race avond voor mij, ik hoop in ieder geval wat punten te krijgen voor het aanwezig zijn bij de start volgens de race uitslag, daarna staat er dat ik retired ben, terwijl ik toch echt heel veel rondjes heb gereden!!!!!!!!!!!!!