View Single Post
Old 16-03-2003, 20:27
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Als er één ding duidelijk is, dan is het dat ik (nog) niet thuishoor in categorie 1(ben nog wat groen achter mijn oren denk ik). Ik ben dan ook minstens 2 maal gedubbeld door ELKE tegenstander van dezelfde categorie. Hoe raakte ik in die categorie verzeild zal je je dan afvragen... Wel, omdat sommige deelnemers nog geen referentietijd hadden werden ze als startsituatie in categorie 2 gezet, maar al gauw bleek dat die mannen stukken rapper waren dan mij, terwijl ik dan de "rappe" zou moeten zijn in cat 1. Mijn arme ploegmaat Monique wordt dan ook nog eens eruit geknikkerd door haar eigen echtgenoot Fordje, zodat onze laatste plaats geen verrassing zal zijn.

Maar niet getreurd, volgende race "degradeer" ik naar cat 2 en zal JM van circuit Zolder mijn plaats in cat 1 moeten verdedigen (wat hij zonder problemen zal doen trouwens, daar twijfel ik niet aan). Wetende dat je één resultaat mag "schrappen", heeft deze laatste plaats een goede kans om tussen de genomineerden te zitten...

En mijn tijd van 25.11 is toch ook wel een positief punt in deze wedstrijd, die ik (net als de Pagani in Sebring) als doorgedreven training zal beschouwen

Toch ook een pluim voor Dries die de organisatie in goede banen geleid heeft en aan mijn collega's-tegenstrevers die een faire race gereden hebben (behalve sommige echtgenoten )

Op naar de volgende race!

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 16-03-2003 at 22:18.
Reply With Quote