View Single Post
Old 17-03-2003, 00:31
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Bon,

Ik krijg hier dus de volle laag vandaag !

Even wat verduidelijken dus...

1° Sennake:

Mijn excuses ook tegenover jou, maar het was niet "gemeend". Mijn lieve echtgenote reed nl eigenlijk een beetje heel veel in mijne weg...Er waren zo van de collega's die haar nl dwars hadden gezet, en dan was er ook nog een andere collega (mijn teammaat in F1 Rem nb !) die haar nog een patat bij gaf,..

Geen nood STijn, alles is min of meer OK. En Monique is intussen overtuigd van het nut van een ribbenbescherming...Volgende keer mag je dat nog eens proberen..

Maar nadat ze terug vertrokken was na de eerste crash, reeds ze eerlijk gezegd te traag en wou ik dus voorbij. En dus, zoals Mistery had gezegd.. een duwke centraal achteraan, ..en nog een,...en nog een...en OEPS ! te laat en te ver opzij ...en toen ging ze rond..

Het is thuis intussen al wel bijgelegd, mits wat extra "huiswerk" en een dikke knuffel

Maar ik had eigenlijk wel compassie met ons "groentje" (letterlijk toch hé, met je overall )

Geen nood, vanaf volgende race:
See You in 2 !
Denk eraan daar ben je wel een van de snelste!

2° Race@Davy

Zeg, heb je al eens achteruitkijkspiegels gezien op ene kart ? Ik niet hoor.. En wat doe je als je geen blauwe vlag ziet? Doorrijden verdorie. Ik had je dus niet gezien hé. Maar eigenlijk, ik ben al veel te lief geweest voor Sonja, die laat ik eerst passeren, waarna blijkt dat ze eigenlijk niet rapper rijd dan ikzelf.

Volgende keer, 3* claxxoneren !

De Race:

Lage 26 en zelfs een 26.04, da's toch niet slecht denk ik.
Ik vermoed dat ik mijn stint uiteindelijk geëindigd ben rond de 5° plaats

Tenslotte nog even Kristof bedanken. Het was wel even een "last minute" arrival van mijn teammaat, maar op de baan was daar niks van te merken. Een knappe tweede stint en plaats 4 is niet slecht. MERCI !!

Een toffe middag gehad, lekker pittig op dat kleine baantje. En ik zeg er duidelijk bij, er is steeds FAIR en eerlijk gereden. Er werd wel gestreden, maar niet "vuil" gereden!!

Die zwarte vlag, weet ik niks van, dus daar spreek ik me niet over uit.

Misschien dat we volgende keer wel onze marshalls moeten wakker maken..die mannen lagen echt van het zonnetje te genieten.

Allemaal tot ziens in Herselt !!

Last edited by fordje; 17-03-2003 at 00:33.
Reply With Quote