Quote:
Originally posted by Driesco
... en als iedereen zegt dat men moet bezinnen zal ik da ook wel zeggen zeker al vind ik zelf dat ik zowel op zaterdag al op zondag één van mijn fairste weekend gereden heb.
|
Dit kan ik dus wel beamen. Jouw "strijd" met Dieter op zondag is zeer sportief gestreden, door beide piloten. Nog anderen hebben zich zeer sportief gedragen. Natuurlijk is het voor ons onmogelijk om de hele wedstrijd alle piloten individueel te volgen. Diegenen die opvallen doen dat meestal in negatieve zin, wat zeer jammer is.
Ook een jammerlijke vaststelling : diegenen die fouten begaan, kan je straffen door diverse maatregelen, maat de slachtoffers ervan kan je nooit hun tijd of plaats teruggeven...maar dat is sinds jaar en dag zo in de autosport, en daar moeten we ons bij neerleggen.
Laten we alles positief bekijken : als iedereen zich aan de fair-play regels houdt, dan gaan we nog een zeer mooi seizoen tegemoet in deze nieuwe Kartig Cup formule. En dat is toch de bedoeling van het geheel.
Op naar de volgende wedstrijd, die doorgaat op 18 mei, de dag van de verkiezingen. Iedereen dus in de voormiddag naar het "kleur-een-bolleke"-lokaal en dan op naar Action Kart voor de derde manche van de Mistery Bokken Cup!