Er was geen regen, het was enkel een beetje koud!!!
Eventjes een verslagje:
We waren met 19 man, klein probleempje dus. Gelukkig vond Ive van der Aa het niet erg om 2 keer te rijden. Hij reed dan samen met Fast Fons (enkel dat resultaat zou meetellen) en met nog iemand anders (weet eigenlijk niet meer met wie). Ik moest samen rijden met .... Werner (voor de 2de keer op 3 races

). Ondanks een minder goed kartje (ze trok niet zo goed op) toch een 3de tijd kunnen rijden, achter Driesco en Breezz die de pole hadden en Fast Fons en Ive die 2de stonden (alle kleppers vooraan dus

). Mijn start is niet zo heel goed zodat ik direct een paar plaatsen terugval (kreeg zelfs oa een steen tegen mijn helm van een voorganger die in het grind reed). Er ontstond direct een gat tussen Fast Fons en Breezz en de rest (waar ik ook bijzat). Na enkele rondjes vechten geraakte ik toch terug op plaats 3 en kon ik op zoek naar de voorgangers. Ronde per ronde kwam ik dichter op Breezz tot ik uiteindelijk vlak achter haar zat. Na een fair gevecht (Breezz bleef mooi op haar lijnen rijden en was niet zo simpel voorbij te rijden) kon ik haar na een foutje toch inhalen en lag ik 2de. De leider (Fast Fons) was echter al lang gaan vliegen, dus ik heb daarna een redelijk eenzame race gereden (enkel Walter (die ondertussen ook Breezz had voorbijgestoken) kwam in het einde dichter gereden). Na een half uurke dan wisselen met Werner. Die heeft enkel de 2de plaats moeten afstaan aan een werkelijk ontketende Driesco (heeft vanavond het ronderecord verbroken!!!) die op jacht was naar Ive (die ondertussen van Fast Fons had overgenomen). Hij kwam uiteindelijk 8 seconden te kort!!
Podium was dus:
1. Fast Fons en Ive van der Aa
2. Driesco en Breezz
3. ikke en Werner
Bijna stonden er 2 Singelee's op het podium aangezien mijn broer 4de is geworden.
Het was dus weer een heel fijne race!!!!
En ook belangrijk: deze keer heb ik geen pijn aan mijn rug (was na de 4 uren van kartgrid wel anders

).