View Single Post
Old 28-05-2003, 22:57
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

No prob mannen, ik zie de Belkarting dit jaar niet als een prioriteit daar we al veel te ver staan met de organisatie van de editie 2004 waarmee we hopelijk kunnen uitpakken rond oktober.

Mistery belde me deze avond nog op met een bepaalde mededeling waarover hij later alles zal medelen.

Daarom hebben wij deze avond toch beslist om ons volledig te concentreren op de editie 2004. Deze is en zal GRATIS blijven ( wat betreft het racegedeelte) voor alle autosportfanaten.

Op vraag van reeds enkelen wou ik nog wel iets doen voor 2003 maar na het horen van Mistery zijn voorstel is het beter elkaar geen stokken voor de wielen te steken.

Daarom met zijn allen wachten op de Misterypost en rond oktober op de Belkarting post.

Wat niet belet gasten dat de 260 € realistisch was als je zag wat jullie vorig jaar allemaal in de plaats hebben gekregen. ( mobilhomes, tent, game Mania, grote en vele bekers, mooie publiciteitscampagne) Dat kan je niet doen als je enkel maar de prijs vraagt van de karting.

De prijs die bijna elke karting vraagt ( zonder onderhandeling ) is +/- 190 euro voor een 3 uurs race.

Een extra centje als beloning op de isnpanning zit er blijkbaar niet in bij sommigen. Ze beginnen het al normaal te vinden dat ze met al die echte piloten mogen meerijden.

Daarom zal de Belkarting 2004 weer totaal iets nieuws zijn. 24 uur lang, en geloof me, niet zomaar rondjes rijden, maar bikkelharde strijd op 4 EN 2 wielen.

Voila, meer info kan je niet krijgen.