Voor een prijsken wil ik ook wel eens meedoen met die cowboys. Enen tik, gewoon uitstappen, wagentje parkeren op het circuit en gewoon wachten tot ze weer voorbijkomen.
Rustig naar de start wandelen, de vlag afnemen en gewoon afvlaggen
Allemaal rustig naar huis boeksken lezen, bezinnen en u afvragen waar ge allemaal mee bezig zijt. Zoek ook niet te veel andere disciplines in de autosport, want daar zal het ook fout lopen.
Maak jullie ook allemaal geen zorgen, er zal niemand hoger komen dan momenteel het geval. Wees vooral blij dat Renault zoveel geduld heeft met jullie ( nu nog ).
Verder onderschat ik ook de tuners niet, die veel te hoge bedragen vragen waardoor die gasten moeten presteren. Ik kan me moeilijk voorstellen dat tuners zeggen tegen hun piloten, " rij maar wat rond, plaats speelt geen rol ". Ook zij willen resultaten, want resultaten = veel bla bla en dat is dan weer gelijk aan veel nieuwe piloten het volgende seizoen.
Ik weet niet wat ik er moet van denken, het zit totaal fout, zowel bij de piloot, bij de tuners en vooral bij de organisator die de touwtjes keihard moet aantrekken.
Man, man, man, hebben we geen andere zorgen dan dit