29-06-2003, 22:02
|
De Paddock Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Mistery
Over jullie race kunnen jullie sowieso tevreden zijn. Klasse vier is dan ook de enige klasse die nog wat spanning brengt. De warmte zal zeker en vast een rol gespeeld hebben, zowel voor de wagens als voor de piloten.
Maar als je de inhoud van dit gebeuren eens van nabij bekijkt (en hiermee bedoel ik dus NIET specifiek klasse vier...), dan is dit echt huilen met de pet op... Als er een wagen binnenkomt met het linker voorwiel mooi zoals het hoort, en het rechter voorwiel zo scheef als een sikkel (en doorgezakt), dan weet zelfs een relatieve autosportleek wat er aan de hand is. Als ja daar dan met 5 (VIJF !) "mechaniekers" op staat te kijken en je vraagt je dan af wat er juist stuk zou zijn, dan lijkt het mij echt dat er meer stukken zijn aan die "mechaniekers" dan aan de wagen... Zowat iedereen die ietwat mechanische kennis heeft, weet dat het dan zowel stuurinrichting als ophanging betreft...je gelooft het nooit : die "mechaniekers" hebben er dus wel degelijk vier minuten over gedaan alvorens dat "onderling te besluiten"... Ongelooflijk...en dat dan nog voor een team dat reeds jaren meedraait...Circuit
onwaardig, meer kan ik niet zeggen, en trouwens niet alleen over die wagen, zo reden (of "kropen") er nog wel een aantal rond. Ik kan zeer goed begrijpen dat de TC zich schoeit op lagere budgetten dan bvb Belcar, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat er IN de teams geen coördinatie kan zijn. Belcar is een veel hoger niveau, en kost een pak meer centen, maar op gebied van interne teamorganisatie is er dus geen geld gemoeid hé kerels, daar praten we over gezond verstand... En over de factor pech gaan we ook niet praten, want daarmee kan iedereen geconfronteerd worden, zelfs de beste F1-teams...Maar na al die jaren autosport, was dit dus één van de wansmakelijkste vertoningen die ik ook meegemaakt heb... Als autosportliefhebber in hart en nieren, ben ik er zelfs gewoon gaan lopen rond half wedstrijd...en ik zweer het jullie : dan moet het echt al zeer erg zijn, alvorens ik een wedstrijd verlaat voor die afgelopen is...
|
Hoe? reed de PAGANI mee in de TC
|