View Single Post
Old 09-07-2003, 01:33
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by GM RACING
Beste Yannick racing
Ik wist niet dat Belgium racing & Peter Theeuws idem was...
Het gewicht hebben we nog kunnen drukken door verdere "uitbening" van de kas en carbon deuren, kofferdeksel en capot.
Ja, we hebben deze kas leeg gekocht met de luchtkriks erbij, al de andere onderdelen waren niet goed bruikbaar omdat er veel componenten van een RENAULT 21 destijds gebruikt werden, wij hadden een reeds gewijzigde cup versie en hebben dan deze componenten gebruikt voor de opbouw.
Inderdaad ik denk dat er een vloek op die auto rust, zou ik niet beter de wagen eens laten behandelen door een excorsist???, misschien springen er een boel pechduivels er meteen uit.
Wat de volgende wedstrijd betreft, wij hopen ook van harte dat we eens deftig kunnen rijden.
Wat die motortuner betreft (de laatste...) die man doet wel zijn best maar
heeft ook te maken met pech, eerst breuk op motorblok ter hoogte van een oliekanaal, daarna 2 computers welke niet geprogrammeerd geraken van Magneti Marelli....dit alles sedert Januari tot op heden...., nu gaan ze een andere computer proberen, het nadeel is dan dat er een andere kabelboom moet geplaatst worden en dat het Magneti Marelli digitaal dashboard niet meer gaat werken met ons versnellingspositie indicatie, dus terug enkele problemen....
Die tuner heeft anders wel een goede reputatie en is een vaste waarde in de Rally wereld en Historic series, ongelofelijke bolides kan je daar aantreffen.
Ik blijf er in geloven maar 't zal toch rap moeten veranderen.
Als je in de buurt bent wij hebben box 37 altijd welkom voor een babbel en een drink.

Groeten
Luc
GM RACING

Hallo Luc

Wat betreft motorafstelling zijn er in ons landje maar enkele die dit perfect kunnen .
De meest bekende is Borremans uit Lennik .
Deze heeft enkele jaren terug onze nieuwe motor perfect afgesteld op zijn eigen testbank .
De opbouw is toen gebeurd door een Raepers uit Brustem wel gekend in de Rally wereld ,Benny( Raepers ) kon hem zelf niet afstellen en heeft toen mij twee mogelijkheden voorgesteld namelijk Borremans of Automeca in Frankrijk .
Aangezien ons budget toen ook niet zo was hebben wij toen beslist deze te laten alstellen in Lennik ( Borremans).
De prijs viel nogal mee , in totaal nog geen duizend euro voor roderen en afstellen plus twee computerschips op de testbank .
Ik zou maar eens goed overwegen wat de goedkoopste oplossing is, hij ( Borremans) is zeer vertrouwd met de computer van Magnetti- Marelli .
Ik zou als ik jullie was zeker eens informeren

Alvast veel succes en ik hou U eraan om de volgende wedstrijdt zeker één te komen drinken .

De groeten van JP Racing Team