View Single Post
Old 09-07-2003, 14:08
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Beste Yannick,
Bedankt voor de tip, B... uit L..... is ons niet onbekent, de 16 x motor in en uit is mede door toedoen van die tuner. (lees onze verslagen op website WWW.garden-machinery.com - raceverslagen 2002.)
Wij hadden samen ongelofelijke pech welke een heel jaar (2002) heeft geduurd.
Deze tuner zal wel vakbekwaam zijn, als referentie had die de wagen Renault Megane van auto's Raymond met Gunther Raus onder handen genomen en die ging beestig hard (beste tijd 1'46, zal ook wel een stuk aan de piloot liggen want die is snel)
Ik wou destijds juist dezelfde motoropbouw, maar dat lukte niet, geen enkele training of race viel er met die motor te rijden..., nokkenaspoulies welke verschoven van timing, kleppen welke goedendag zeiden tegen de pistonnekes en nog van dat fraais...
Ook ben ik een zak meer geld kwijtgeraakt dan 1000 EURO, geloof me.
Vandaar de verhuis naar een andere tuner waar ik tot op heden dezelfde problemen heb ( geen mechanische maar electronische )
Volgens de laatste contacten gaat deze een "CHALENGER" computer plaatsen en zou het moeten lukken.
Ik laat het niet meer aan m'n hart komen en we zullen er zeker samen eentje op drinken !
Groeten
Luc
GM RACING

Ik wou dus dezelfde motoropbouw, maar het wou maar niet lukken, ik kan er een boek over schrijven wat we allemaal meegemaakt hebben.
Allee, genoeg zelfbeklag, zeker gaan we er eentje op drinken
Reply With Quote