Quote:
Originally posted by P De Sonville
Volledig mee akkoord Andy, hetzelfde geldt voor mij in het geval Autokrant en www.autosport.be. Op RTM en Garden machinery na, krijgen we inderdaad zéér weinig info van de teams.
Hoe méér info we krijgen, des te meer kunnen we autosport.be van teksten voorzien. De bal ligt gedeeltelijk in het kamp van de teams. Wat Autokrant Magazine betreft, doe ik mijn best, maar is de plaats beperkt.
|
Het volgende perscommuniqé zal niet moeilijk zijn. Zal zoiets zijn in de aard van: op het eind van het rechte stuk zagen we de R19 van VDB met aan de bumper de Supra van Dexters. De Clio van Voet/Heyman duwde de Megane van Machine Gardenery in de Supra gedurende meer dan 110 ronden.
De laatste ronde lieten ze iedereen achter en pakten de overwinning. Spijtig van de US Carworld Porsche die op meer dan 3 ronden werd gezet door de Depaddock sneltrein. Laat de Vipers en de GT3's maar komen, er zal weinig animo zitten in de wedstrijd. Net als in het wielrennen is nu ook hier de trein op het juiste spoor. Wie kan hen nog houden van de algemene overwinning ?