View Single Post
Old 17-07-2003, 09:15
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Tja, wat is er gebeurd ; ik heb de waarschijnlijk grootste zonde begaan die je als modelbouwer kunt begaan : iets te gehaast . Ik had de teller al bevochtigd met Microset en er de decal opgelegd, maar vermoedelijk net niet lang genoeg gewacht om de Microsol aan te brengen. De decal is beginnen krullen en erop wrijven met het penseel hielp niet veel. Nog wat blijven proberen en plots breekt er een stukje af. Ik tracht het met het pincet op te lossen, maar het gaat van kwaad naar erger en op den duur bleef er niets bruikbaars meer over .

Op het plannetje staat inderdaad een stuk dat gereserveerd is voor Japan, maar ik heb de indruk dat er net boven een vakje staat met referentienummers die je aan je Tamiya-verdeler kunt doorgeven. De uitleg is in het Engels en niet in het Japans, vandaar dat ik dacht dat het misschien de moeite van het proberen waard was.

Ik stuur vandaag wel eens een mailtje naar Broux om te vragen of zoiets kan worden nabesteld. Is wat eenvoudiger dan helemaal tot in Hasselt rijden en eventueel met lege handen naar huis terug rijden. Anders zal ik je voorstel zeker overwegen, Sennake (schaal is 1/12).

Last edited by Mario; 17-07-2003 at 09:18.
Reply With Quote