View Single Post
Old 30-08-2001, 22:15
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik zou langs deze weg ook Pascal en Rrubinio willen bedanken om aan ons te denken wat betreft vrijkaarten voor de F1 in Spa.
Ik heb getracht om met de 5 kaarten die ik ter beschikking heb, zoveel mogelijk mensen gelukkig te maken en in eerste instantie heb ik de mensen gecontacteerd die op de meeste meetings waren en waarvan ik het telefoonnummer heb. Er zijn natuurlijk meer mensen in de paddock dan dat ik kaarten had, en het is ook niet simpel om mensen uit te kiezen want dat betekent automatisch andere mensen uitsluiten. Maar ik heb in eer en geweten gehandeld en getracht zo rechtvaardig mogelijk te zijn met als criteria :
1) Wie is er het meeste komen opdagen op de meetings?
2) Wiens telefoonnummer heb ik?
3) Wie heeft geen 2de zit?

Moest er in de toekomst ooit nog zo een geschenk uit de hemel komen te vallen, wil ik wel zeggen dat je een grotere kans maakt als ik je telefonisch kan bereiken.
Dus Jan, Alain, Krikke, en alle anderen die graag hadden meegegaan en wiens telefoonnummer ik niet heb, nie twijfelen eh!

Ik heb trouwens nog één plaats over om zaterdag naar de kwalifs te gaan en de F3000 race te zien. Je moet wel zien dat je om 8 uur 's morgens hier thuis bij mij kan zijn. De rest doe ik wel. Kandidaten mogen zich melden tot zaterdagochtend 8 uur...

Bel me op 0496/985541

Ik woon in Schandooi 31, 2431 Veerle-Laakdal

We vertrekken hier zaterdag om 8 uur en zijn rond 19 uur terug.

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 30-08-2001 at 23:23.
Reply With Quote