View Single Post
Old 01-09-2003, 13:01
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by redje
Nu weeral, mclaren en williams-fans verdedigen Bridge en Ferraristi Bridgestone.
Michelin bedoel je waarschijnlijk i.p.v. Bridge?

En wat het "gat" in het reglement betreft : ik kan erin komen dat de FIA dat wil dichten tegen de aanvang van volgend seizoen, maar wat dit seizoen betreft vind ik het onredelijk om te stellen dat het reglement vanaf heden anders geïnterpreteerd dient te worden, met de nodige gevolgen.

Ik geloof niet dat het de bedoeling is van de FIA om Ferrari aan een volgende titel te helpen (dat neemt eerder spankracht weg in de F1 dan omgekeerd en dat kan nooit de bedoeling zijn), maar ofwel is het reglement het ganse seizoen fout geïnterpreteerd door Michelin en moeten ze de teams die met die banden rijden maar alle punten afpakken, ofwel moeten ze consequent zijn met de reeds gereden GP's en alles laten bij het oude. Een soort van "jurisprudentie" dus.

Persoonlijk denk ik dat dit ook gaat gebeuren : het verleden heeft al dikwijls genoeg aangetoond dat dreigementen en zelfs uitgesproken straffen na verloop van tijd teruggeschroefd of zelfs kwijtgescholden worden. Volgens mijn bescheiden mening is dit de spreekwoordelijke storm in een glas water. Maar wie ben ik eh?

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 01-09-2003 at 13:12.
Reply With Quote