View Single Post
Old 05-09-2003, 12:18
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally posted by Hakki
euh...Ron Dennis is hier niet in overtredeing, ronneke kan er niks aan doen dat de bandjes zo gemaakt zijn, ALS deze dan wel echt niet regelementair zijn

wa betreft ross brawn, dienen heeft precies ni liever da ferrari slechter en slechter komt te staan bij de niet-ferrarifans, azo een overdreven gedoe...
'overdreven gedoe' ? Dit hele seizoen was geen strijd tussen Schumacher en Raikkonen / Montoya maar een strijd tussen Bridgestone en Michelin. Michelin had dit seizoen duidelijk de betere band, maar als ze dit hebben kunnen presteren door de reglementen te negeren, heb ik toch, net als Brawn, mijn bedenkingen bij die Michelinoverwinningen. Ik ben er namelijk nog altijd van overtuigd dat de F2003-GA nog altijd de beste wagen op de grid is en dat de banden de oorzaak zijn van Ferraris achteruitgang. Zoals DJ Scorpio zegt, mocht bridgestone te brede banden hebben en Ronneke wist ervan, dan zal die ook niet lang gewacht hebben om Bridgestone bij de FIA te verklikken....

Enkel weer typisch dat Ferrari het hier weer te verduren krijgt.

'We zitten na jaren Ferraridominantie weer in een spannend seizoen en dan komen Todt en de zijnen het boeltje weer eens verpesten' Zo'n mentaliteit hangt er bij de niet-Ferrari fans. Ferrari als de grote schuldige en pretbederver, omdat de Michelinband niet reglementair is