View Single Post
Old 14-09-2003, 15:57
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Laskaat
Wat was er daar knap aan, saaie race vind ik, niks gebeurt, geen enkele degelijk inhaalmaneuver gezien (buiten DC dan). Je bedoelt waarschijnlijk knap omdat je Ferrari-fan bent.

McLaren bij de floppers zetten?? Amaai, 4de gestart,4de gefinishd, en Coulthard van 8 naar 5 en dan ja, pech. Hebben al meer het tegenovergestelde gezien hoor van de rode bolides!!

Renault zeker een flop.

Allé, na deze oersaaie race op naar de 2 laatste, nog 20 punten te verdelen voor de winnaars, en max 36 voor merk, kan nog (hopelijk) spannend worden.
Greetz
Sorry zele ..... Maar ik vond het een knap koerske omdat het bangelijk spannend was (verschil tussen nr 1 en nr 2 was gemiddeld slechts 2 seconden).... Afgezien van de laatste 5 ronden was alles nog mogelijke .... Hoe jij deze race dan als oorsaai kan beoordelen is mij een raadsel.
Dat er weinig ingehaald wordt is een predicaat dat je de laatste jaren op zowat elke F1-race kan kleven (afgezien van races met extreme regenomstandigheden). Maar om daarom deze race als oersaai te beoordelen

McLaren heb ik inderdaad bij de floppers gezet (zoals ik de voorbije GP's ook Ferrari als flopper beoordeelde).
Als je piloot op 3 races van het einde nog hoge titelkansen heeft, moet je hem een wagen kunnen geven waar hij zijn rechtstreekse concurrenten mee kan bestrijden. Dit pakket had Raikonnen vandaag niet .... Zowel Schumi als Montoya beschikten over een betere wagen. Dat ze nog 4e worden .... moet je daarvoor applaudiseren ? De titelkansen liggen (zo goed als) aan diggelen.