Quote:
Originally posted by airco
McLaren heb ik inderdaad bij de floppers gezet (zoals ik de voorbije GP's ook Ferrari als flopper beoordeelde).
Als je piloot op 3 races van het einde nog hoge titelkansen heeft, moet je hem een wagen kunnen geven waar hij zijn rechtstreekse concurrenten mee kan bestrijden. Dit pakket had Raikonnen vandaag niet .... Zowel Schumi als Montoya beschikten over een betere wagen. Dat ze nog 4e worden .... moet je daarvoor applaudiseren ? De titelkansen liggen (zo goed als) aan diggelen.
|
ok, nu wil ik ook wel ff reageren(heb mij moeten inhouden...)
McLaren heeft in het begin van het jaar duidelijk gezegd dat ze in 2003 niet echt voor de titel gaan, dus waar kan je dan zeggen dat ze floppen, als één van hun wagens nog 3de staat in het kampioenschap, op een afstand die (weliswaar heel moeilijk) nog overbrugbaar is.
Iedereen kon trouwens ook wel voorspellen dat McLaren hier niet echt zou meespelen, is ook gebeleken, de 2wagens reden een 'anonieme race'
4de plek is dus zo slecht niet...er blijft 1betere wagen achter hem, de bmw van Gene, dus al bij al nog zo slecht niet...verre van ideaal...maar het was de bedoeling om er het ebste van te maken en dat heeft raikkonen(in mijn ogen) dan ook gedaan...beter kon (vandaag) gewoon niet!