Quote:
Originally posted by Finish
Gené reed oké, maar het is nog geen Ralf Schumacher, hé ! Had Ralfke in topvorm meegereden, hij had niet ver van Montoya geëindigd. Wat McLaren als 'flopper' betreft, als je ze verdedigt met het argument dat ze met een inferieure wagen rijden, kan je bezwaarlijk zeggen dat McLaren dit seizoen 'goed bezig' was. Ze hebben gewoon het hele seizoen lekker geflaterd met die o zo revolutionaire MP4/18 en de enige reden dat ze nu nog kans kunnen maken op de wereldtitel voor coureurs, is te danken aan het supertalent Raikkonen, gecombineerd met een sterk pakketje Michelinbanden. Want van Coulthard moeten we duidelijk niet veel verwachten, meneer 'ik ga dit jaar voor de wereldtitel' kwalificeerde zich gisteren namelijk op een dikke seconde achterstand van Raikkonen, waarmee het voor mij nog altijd een raadsel blijft waarom McLaren de Schot z'n contract tot 2004 heeft verlengd. Ik hoorde Lammens vandaag nogal positief spreken over Coulthard, dat hij een 'mooie 5de plaats had'. Ik krijg bijna meelij met McLarenfans als ze beweren dat een 4de en 5de plaats 'mooi' zijn. Een topteam als McLaren hoort vooraan te zitten, hoort juist te vechten voor de overwinning, op het voorste schavotje te staan, ze hebben er immers de financiële middelen toe.
Als je na een mislukt jaar waar de schade (gelukkig voor McLaren) beperkt blijft, dan warempel nog kans maakt op een wereldtitel, hoor je je coureur een bolide te bieden die mee kan met de top.
|
ik geef toe dat McLaren geflopt heeft met de MP4-18, maar niet dit weekend, sorry, elk zijn mening...
en om te reageren om op uw laatste zin hierboven, een bolide wordt niet in 1dag gemaakt, dus ze kunnen niet zomaar in 1,2,3 een perfecte bolide aan raikkonen schenken om zijn titelambities waar te maken; ze hadden dan zelf ook niet verwacht dat ze zo 'goed' voor de dag zouden komen over het ganse seizoen gezien...noem jij dit falen=>goed voor mij; ik zie het anders...hopelijk wordt het dubbele werk van dit jaar vertaald in goede resultaten met de 19 volgend jaar...dan kan je toch niet spreken van een floppend mclaren, dan hebben ze hun strategie goed aangepast, na het minder gaan van de 18(van korte termijn naar lange termijn),maar dat wordt nog afwachten tot binnen een jaartje...