View Single Post
Old 14-09-2003, 21:39
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

't gaat hier trouwens niet over de MP4/18 mannen, daarvoor moet je in die andere '28-pagnia's thread zijn'

Als McLaren onder flop wordt gecatalogeerd, dan zou je JPM daar ook onder moeten catalogeren. Immers, met 1 punt achterstand en nog 3 races te gaan starten met een 'air' van Ik wordt hier 2de en in USA en Japan pak ik MS wel, da's ook niet 'top'. Immers iedere coureur/team hoort volgens jullie toch voor de overwinning te gaan, of had ik dat mis. Wel JPM heeft heel even geprobeerd bij de 2de chicane, ging dan achter Schum en is daar niet mee achteruit gekomen. Monza is per definitie saai in de huidige wagenconfiguratie aangezien de boel flink onstabiel wordt als je korter dan 0,5 sec. komt. Kijk maar naar JPM én naar Kimi. Biede hebben flink achter de Ferrari's gezeten, maar van zodra ze binnen die afstand kwamen loste ze. En gelijk hebben ze. 'k zou eens willen zien wat een 2003 F1 wagen doet als je slipstreament Parabollica ingaat om goed te zitten voor het lange rechte stuk. Niks van. Wie in Monza eerste weg is en geen fouten maakt wint. Zo simpel is het. Zowel JPM als Kimi hebben geprobeerd maar't ging niet. Trouwens de Mercedes komt vermogen te kort om op Monza vooraan mee te kunnen.

McLaren een flop noemen en JPM top, getuigt van een wel erg duidelijk afkeer van de "zilveren pijlen", niet dat het nieuw is, maar nu ligt het er wel erg dik op.

In ieder geval vond ik Schum, JPM, Kimi en JV top. DC was gemiddeld, Gene te verwachten. Barichello was een flop. Die had 2de moeten zijn of toch veel dichter achter JPM. Kimi is nu voor 99% uitgeteld, een knappe prestatie om zo lang mee te draaien, maar JPM heeft nog alle kansen om MS te verslaan. Tenzij JPM in de US uitvalt en MS daar de 10 punten pakt, zullen we moeten wachten tot in Japan.
Reply With Quote