Quote:
Originally posted by Hakki
McLaren heeft in het begin van het jaar duidelijk gezegd dat ze in 2003 niet echt voor de titel gaan, dus waar kan je dan zeggen dat ze floppen, als één van hun wagens nog 3de staat in het kampioenschap, op een afstand die (weliswaar heel moeilijk) nog overbrugbaar is.
|
Kom ... ff serieus nu ....
- Een team dat een van de meest getalenteerde piloten in huis heeft
- Een team dat de F1 de afgelopen decennia de F1 heeft gedomineerd
- Een team dat technische partners heeft die een heel leger ingenieurs aan het werk hebben
- Een team dat niet op de financïele middelen moet kijken
En je komt dan zeggen dat je geen titelambities hebt .... Sorry .... maar dat zijn enkel loze praatjes. Praatjes om je in te dekken voor moest het toch eens misgaan.
Topteams als Ferrari, Williams en McLaren hebben per definitie altijd titelambities .... Dat zijn ze omwille van hun status gewoon verplicht.
Dat ze bij BAR en Toyota nog geen titelambities hebben kan geloofwaardig klinken .... Maar toppers als McLaren
Zie je Schumi in het begin van het seizoen al verklaren dat hij geen titelambities heeft

Die is het omwille van zijn status ook verplicht om titelambities te hebben.
Quote:
McLaren een flop noemen en JPM top, getuigt van een wel erg duidelijk afkeer van de "zilveren pijlen", niet dat het nieuw is, maar nu ligt het er wel erg dik op.
|
Lees nu mijn verklaring waarom ik McLaren bij floppers zet ...
Quote:
Kwamen toch een tikje tekort op Williams en Ferrari .... Brachten Raikonnen nooit in een positie om zijn titelkansen te verdedigen. 7 punten achter met 2 races te gaan wordt een aartsmoeilijke opdracht. Absoluut slecht waren ze zeker niet .... Maar in de titelstrijd telt enkel de beste zijn ... en dat waren ze vandaag niet.
|
Soms ook eens tussen de regels lezen he Huudo .... Als je de verklaring leest merk je dat ik absoluut niet zaag over het feit dat Raikonnen slechts 4e wordt of over het feit Coulthard mechanische problemen kende ....
WEL staat daar heel duidelijk in dat (door het floppen van de MP4-18 (alleszins voor dit jaar)) Raikonnen nooit het materiaal heeft gekregen om zijn titelkansen te verdedigen. Deze fout ligt inderdaad niet op monza ......Maar hier is het geheel wel het duidelijkste aan de oppervlakte gekomen. Vandaar dat ik ze hier bij de floppers heb gezet.
Waarom Ik JPM niet bij de toppers zou mogen zetten is mij een raadsel ... JPMontoya heeft afgezien van een piepklein foutje in Q2 een nagenoeg perfect weekend gereden. Heeft Schumacher aangevallen als hij er de kans voor had (lap 1) en voor de rest de druk hoog gehouden op de Duitser.
Heeft zijn verstand gebruikt en zich niet laten verleiden tot "alles of niets"-pogingen met het risico om titelkansen te verknoeien. Als hij zijn talent als piloot op deze manier blijft combineren met verstand wordt hij een te duchten klant voor Schumi de komende jaren.
Blijkbaar heb ik (als ik die 2 vaststellingen doe) dan ineens een "afkeer" van McLaren .....
Hoe ik aan die titel kom is mij een raadsel (explain it to me)
- Misschien iets te kritisch geweest in de ogen van enkele Mercedes of McLaren fans ?