Quote:
Originally posted by airco
Soms ook eens tussen de regels lezen he Huudo .... Als je de verklaring leest merk je dat ik absoluut niet zaag over het feit dat Raikonnen slechts 4e wordt of over het feit Coulthard mechanische problemen kende ....
WEL staat daar heel duidelijk in dat (door het floppen van de MP4-18 (alleszins voor dit jaar)) Raikonnen nooit het materiaal heeft gekregen om zijn titelkansen te verdedigen. Deze fout ligt inderdaad niet op monza ......Maar hier is het geheel wel het duidelijkste aan de oppervlakte gekomen. Vandaar dat ik ze hier bij de floppers heb gezet.
|
Sorry hoor, maar da's toch wel iets te veel gevraagd mijnen besten Airco. Zeker als het enige wat je hebt, geschreven tekst is. Het overkomt me nog wel eens, dat ik niet tussen de letters leest op fora, maar ik zal altijd alles letterlijk blijven interpreteren zoals het er staat. Want stel dat ik fout tussen jou regels lees. Als je schrijft dat Raikonnen nooit het materiaal heeft gekregen in een thread over 1 bepaalde race, dan slaat dat voor mij op die race. Als je genuanceerder had geschreven zoals in je laatste repliek had alles veel beter in perspectief gestaan en beter naar voor gebracht wat je precies bedoelde en kreeg ik het gevoel niet dat je nog maar weer eens achter McLaren aan zat.
Geschreven tekst is het enige wat we hier hebben, dus duidelijke en gedetailleerde uitleg is echt wel nodig als je een uitgesproken mening hebt. We kunnen immers niet veronderstellen dat andere wel zullen snappen wat we bedoelen.
Bedankt voor de verduidelijking en excuus als ik iets te hard van stapel ben gelopen en niet tussen de regels heb gelezen.