15-09-2003, 11:41
|
 |
De Paddock Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by airco
Kom ... ff serieus nu ....
- Een team dat een van de meest getalenteerde piloten in huis heeft
- Een team dat de F1 de afgelopen decennia de F1 heeft gedomineerd
|
=>ups and downs zijn er altijd en overal
Quote:
- Een team dat technische partners heeft die een heel leger ingenieurs aan het werk hebben
|
=>hoeveelheid is niet alleen belangrijk, de kwaliteit ervan wel(ok, hebben ze ook wel...op lange termijn denken )
Quote:
- Een team dat niet op de financďele middelen moet kijken
|
=>geld is niet alles...
Quote:
En je komt dan zeggen dat je geen titelambities hebt .... Sorry .... maar dat zijn enkel loze praatjes. Praatjes om je in te dekken voor moest het toch eens misgaan.
|
=>als je weet dat je nieuwe wagen TENVROEGSTE halfweg het seizoen komt(in dit geval komt ie dus nietmeer), dan vind ik het tochwel slimmer om de ambities te minderen en gene grote praat te doen die niet te verwezenlijken is
Quote:
Zie je Schumi in het begin van het seizoen al verklaren dat hij geen titelambities heeft Die is het omwille van zijn status ook verplicht om titelambities te hebben.
|
=> tzou wel erg zijn moest juist hij geen ambities hebben, ze zijn bij ferrari al bezig van de helft van vorig seizoen aan de nieuwe auto + hadden vorig jaar al een sterk dominerende wagen om op verder te bouwen(is tochwel makkelijker dan een achterstand inhalen), daarenboven werkt zo goed als het gehele team voor hem (nee, ik zeg niet da barrichello minderwaardig materiaal krijgt, wel dat alles gedaan wordt in functie van schumacher en dan kijkt men pas naar barri) en surplus krijgt hij nog es een WAANZINNIG hoog loon...stel je voor dat ie dan in een team als ferrari zou zeggen dat het kampioenschap hem niets kan schelen...
Quote:
Blijkbaar heb ik (als ik die 2 vaststellingen doe) dan ineens een "afkeer" van McLaren .....
|
=>afkeer vr mclaren...bwa nee...gewoon heel sterk pro-ferrari
Quote:
- Misschien iets te kritisch geweest in de ogen van enkele Mercedes of McLaren fans ?
|
=>kwestie van hoe je bepaalde dingen interpreteert...jij doet dat op een andere manier dan anderen...uw volste recht...elk zijn mening!
Last edited by Hakki; 15-09-2003 at 11:43.
|