View Single Post
Old 15-09-2003, 12:21
DJ Scorpio's Avatar
DJ Scorpio DJ Scorpio is offline
De Paddock Rookie

Tja McLaren vs. Ferrari zou een betere titel zijn voor deze thread!

Dan zal ik mijn mening ook maar eens zeggen:

Ik vind persoonlijk dat McLaren heel sterk gefaald heeft dit seizoen omdat McLaren bij de eerste berichten ivm de MP4/18 zelf verkondigde dat deze wagen supersnel zou gaan zijn en de rest van het veld het nakijken zou gaan hebben. Ettelijke maanden later blijkt hier nog steeds niets van te kloppen, akkoord de wagen zal misschien wel snel zijn maar om een aantal redenen blijkt die niet inzetbaar. Awel als je eerst verkondigd dat je voor de dag gaat komen met een nieuwe supersnelle wagen en je slaagt daar dan niet in dan heb je in mijn ogen serieus gefaald.

Verder vond ik het ook nogal straf dat Coulthard met zijn wagen weer eens uitgevallen is wegens technische problemen, men zou toch al aannemen dat ze de MP4/17 stilletjes aan onder controle zouden hebben. Ik meen me te herinneren dat Coulthard begin dit seizoen al woest was toen hij uitviel met zijn bolide, hij verkondigde toen zelf dat dit niet kan met een wagen waarmee je al zo lang rijdt.

En ja ik zal hier wel commentaar op krijgen omdat ik een ferrari-fan ben maarja dat hoort erbij hee, ik heb dat hier op depaddock nog niet anders geweten. Het is altijd maar Ferrari vs McLaren.

Enfin McLaren heeft volgend seizoen een nieuwe kans om zich te bewijzen, ze hebben toch al heel het seizoen gewerkt aan de nieuwe wagen dus nu zou het hun toch eens moeten lukken en verder is er nog een waterkansje voor de McLaren-fans hee, wie weet rijden montoya en schumi volgende races tegen elkaar (is niet ondenkbaar) en wordt Kimi alsnog kampioen.
Reply With Quote