hallo superdiesel
Ik zelf ben van waardamme maar mijn vriend heeft een winkel in maldegem genaamd "TIPO"in de stationstraat, waar je alle verfpotjes van tamiya en de spuitbussen kan aankopen en verkoopt ook putty maar van revell.Is goed maar ik gebruik liever de rode tubes snelplamuur van POLYFILA ,om de krimping van de plamuur wat tegen te gaan doen sommige leden van onze club er lijm bij van revell ikzelf heb het nog nooit gedaan maar het kan geen kwaad.Ook in eeklo is er een winkel op de markt ik denk BART SMITH maar weet het niet zo goed.Anders kun je alles verkrijgen wat met modelbouw te maken geeft bij verborgh in de kortrijksepoort 250 .Ik ga meestal naar brugge bij MODELBOUWCENTER WEST- VLAANDEREN of bij KIMAR beiden in de zelfde straat namelijk de langestraat dit is de straat aan de Kruispoort.Of ook ga ik naar oostende bij RC MODELCENTER in de voorhavenlaan 63 (OPEX).Hoop u bij deze een beetje geholpen te hebben.En nog iets als je van de streek van Eeklo bent kunt u altijd op 25 januari in het SPARRENHOF,Brugsesteenweg 183 tussen 10u-18u eens komen kijken naar de modelbouwbeurs in gericht door modelbouwclub EEKLO maar onze club is daar ook aanwezig namelijk "ON THE ROAD" en wij maken uitsluitend burgervoertuigen en organiseren zelf ook een beurs op 13-14 maart te Jabbeke zeker de moeite om te komen kijken verschillende exposanten uit gans Europa nemen deel.En een 1000mē tentoonstelling waaronder vele rally wagens en veel meer.Zo ik laat u nu maar en laat me weten als er iets is op de forum want we zijn er om elkaar te helpen nietwaar.Groetjes VINNIE
|