Quote:
Originally posted by flugel
En wat de Viper betreft 2 jaar geleden, 'k denk dat iedereen toen wel wist dat die eigenlijk niet reglementair was, dan vraag ik mij wel af waarom men er dan geen klacht tegen indiende... mss omdat het één vd smaakmakers was (is) van het kampioenschap.
Ik heb altijd de indruk dat de grootste kritiek altijd komt van de teams die er net niet komen, die argumenteren dan dat het reglement in het voordeel vd ander geschreven is...
|
Als men dadelijk zou beginnen met klacht in te dienen zou dit het kampioenschap geen goed doen. De meeste topteams weten heel goed hoe de andere wagens opgebouwd zijn, meestal is er zelfs een vorm van samenwerking tussen de teams. Zij kunnen ook zeer goed inschatten of sommige niet reglementaire veranderingen de wagen sneller maken, of alleen maar betrouwbaarder, en zullen altijd eerst proberen om dit binnenshuis op te lossen, ttz met het desbetreffende team gaan praten en proberen om tot een oplossing te komen zonder klacht in te dienen.
En ooit al is aan gedacht dat sommige teams die er net niet komen misschien wel hun auto gebouwd hebben volgens de regels.