Quote:
Originally posted by Peter Baert
Waarom haak je af, Kelly?
|
Kostprijs is evenveel als een seizoen Clio Cup in Belgie...
Ook als ik het ga doen zal k in een ander team moeten gaan rijden omdat een aantal races voor papa Jamers samenvallen met de nationale kalender...
Niet dat dit laatste het probleem is, maar dan doe ik liever iets anders in de supermeetings,
voor de sponsor is t beter.
ook een punt is: op de info-dag merkte men al zeer duidelijk het verschil van nederlandse en belgische mentaliteit...
al meteen een discussie omtrent bepaalde delen van de wagen die veranderd moeten worden.
Zo worden bijvoorbeeld de remblokken vrijgelaten, natuurlijk gaan de belgen hier niet mee akkoord...
hoe groter u budget, hoe beter de remblokken die je kan voorzien, en dan zijn we geen cup meer aan het rijden waar iedereen met gelijke wapens moet strijden...
ik vind het jammer, daar niet van, maar na de info-dag geloof ik er niet meer zo in.
Philip haakt ook af, zoals wel meerdere onder ons.
Een ander probleem: je kan niks winnen...geen prijzengeld.
Integendeel: elke race moet je nog eens 500 € extra inschrijfgeld betalen...
Pas op: ik wil het hele project niet afbreken he, dit is gewoon mijn eigen mening. Ik vind het knap dat Marco dit op z'n eentje zo in mekaar heeft willen steken!
Wait and see zou ik zo zeggen, ik denk dat de meeste onder ons omtrent de Yaris met een aantal vraagtekens zitten...