hallo Desmodromic
Als streek genoot van je wil ik u zeggen dat ik nadat ik mijn model iets wat heb opgeschuurd hem 30 min laat weken in een sopje van lauw water met nogal veel afwasmiddel (dreft zonder parfum).Na een half uur haal ik die eruit en laat hem terug weken in lauw water zonder afwasmiddel dus afspoelen.En dan hem op een stof vrije plaats laten drogen bij mij is dit in een grote doos van het ijsboerke(geen reclame zulle)en op een warme plaats laten staan.Als hij mooi gedroogd is spuit ik er de grondverf op van tamiya (wit) omdat deze grondverf bestand is voor het gebruik van autolak ikzelf heb het nog niet geprobeert maar een vriend van mij die moto's maakt wel en de verf veranderd niet dus niet gaan vechten t.o.v. elkaar.En mocht u geintrereseerd zijn om wat meer ervaring op te doen of problemen op te lossen i.v.m. modelbouw kom eens langs bij ons in de modelbouwclub ON THE ROAD BRUGGE iedereen deelt er zijn ervaringen met elkaar en iedereen help elkander om tot een mooi model te komen.Moest u eens willen een vergadering bij wonen op zondag 7/03 komen we samen in ons lokaal " café De Driehoek" in de Titecastraat 35 8200 Sint- Michiels- Brugge of op zaterdag en zondag 13 & 14 Maart op onze eigen modelbouwbeurs in JABBEKE
in de sporthal achter de kerk misschien hoor ik nog wat van u.En alvast veel modelbouw plezier toegewenst vanwege Vincent.
|