Quote:
Originally posted by Driesco
Daarom dat Fordjen daar in Coast outfit stond, ik dacht al, ge moet al goed zot zijn om u te verkleden om naar een race te komen kijken
|
Ge kunt me natuurlijk ook eens ne outfit van BRI bezorgen.
Of ge moogt me altijd ne keer een goed voorstel doen om in BRI outfit wat promotie te maken
Nee, ..eindelijk zeg...nu mogen we onze mond terug open doen.!!
Ze hadden me zondag daar "goe ligge". Tot zaterdagmiddag was me voorgeschoteld dat het allemaal ergens eind april zou doorgaan (ikke dus maar denken aan de World Series, want dat het Zolder werd, was me wel duidelijk). Nee hoor, wij zondag naar Zolder met het idee van fotokes pakken, verslagske schrijven. Tot ene zeker Sergio me bij de lurven had!
In elk geval ik heb me daar HEEL GOED geamuseerd. De details laat ik even achterwege, die zien jullie volgende woensdag 14 april om 20.45 op TV1.
Wat ik zeker en vast nu al kwijt wil is( en ik ben zeker dat dat ook telt namens alle collega-kandidaten):
Een
HARTELIJK DANKUWEL aan Danny Dubois en Frank en zijn team.
Die mensen hebben in elk geval er mee voor gezorgd dat er op een prettige en positieve manier mediabelangstelling wordt gegeven aan autosport. En dat is toch voor iedereen goed zeker?
O ja, en wat betreft mijn " wens". Ik heb er alvast voor dit seizoen een week-end werkske bij.
Frank had nog iemand nodig in zijn team om velgen te kuisen.
Later hierover beslist nog meer.
Voor Stijnconincx:
Ik hoop dat je nu ook de reactie begrijpt toen jouw kandidatuur niet werd weerhouden. Als teammedewerker zou het voor jou absoluut geen nieuwigheid geweest zijn om ipv bij G&A bij Coast de velgen te mogen kuisen
Trouwens dat zal voor nog enkele mensen tellen die zich initieel kandidaat hadden gesteld (marshalls, teammedewerkers,....). Niet alleen waren er slechts 5 geselecteerden. Men moest vooraf al inschatten of de geselecteerden überhaubt enig plezier zouden beleven bij de vooropgestelde "eindprijs".
PS:
Sennake heeft ergens in zijn schuif nog wel wat beeldmateriaal liggen. Als dat nu ook nog eens tot hier zou geraken hebben jullie er ook wat aan.