View Single Post
Old 08-04-2004, 20:44
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Deadline is verstreken ...

De winnaars zijn bekend ...

door het wegvallen van een copiloot van de sponsor kan ik een zitje meer weggeven en dus kennen we voor dit weekend drie gelukkige paddockers

1. Didier Dexters aka Supra
2. Mike Meulemans (geen idee of dit een paddock member is eigenlijk, maar dat maakt voor mij niet uit)
3. Mathias G aka X-Treme Racer

deze drie heren worden zondag om 12uur verwacht in de box van Perdieus Motorsport in Francorchamps! Het is één van de 24uren boxen, maar dewelke weet ik nog niet precies

Alleszins proficiat aan de gelukkigen

De designs komen nog online, gene stress

De heren zijn op de hoogte gebracht via een mailtje, indien ze dit niet gekregen hebben kunnen ze nog altijd met mij contact opnemen op 0496/936.944.

Tot zondag heren ... ook aan de andere paddockers die langskomen uiteraard!

Nog even wat info: Wij rijden met 2 auto's mee dit weekend, de 32 en 332 (bi). De piloten op de 32 zijn de zonen gebroeders perdieus, met name Pieter en Maarten. Op de biplace vinden we ervaren rot en vader Marc Perdieus, bijgestaan door Pierrot Decroos, ex GDC, nu BTCS (Golf) en TC rijder (in megane). Beide wagens zijn optimaal geprepareerd, de 32 heeft een nieuwe motor die op vrijdag wordt ingereden, en hopelijk tegen zaterdag of desnoods zondag optimaal presteert. De 332 heeft een grondige check-up gekregen, en staat perfekt geprepareerd om wederom het podium te betreden bij de derde maal dat hij wordt ingezet door Perdieus Motorsport!

Iedereen welkom zondag in Francorchamps, de race begint om 15u en eindigt om 21u, benieuwd of het dan al donker is in Francorchamps !!!

Groeten en hopelijk tot zondag

Maarten Perdieus
Perdieus Motorsport
VW Fun Cup 32&332