Wij danken jullie hier om de positieve commentaren die jullie hebben over het programma.
Ik hield ook effe mijn hart vast omdat ik ook niet wist hoe het programma zou worden gemonteerd.
Ik vond het ook zeer goed gemonteerd en vind dat iedereen er zeer goed is uitgekomen !
Effe een inside item !!
Ik heb zelden een gast gezien met zoveel zenuwen als de patrick die dag !!
En je weet partick ,als je rondgaat met een auto ...
BLIJF VAN DE VERSNELLINGSPOOK AF HE !!!!!
Inside joke !
Bedankt mannen en als we nog eens zoiets van doen hebben laten we jullie het zeker weten ..........mmmm....
in feite hebben we weer iets van doen namelijk dat er op liberty tv een serie over ons team wordt gedraaid .
Dit gaat over het backstage gebeuren ,er wordt dan wel niets gemonteerd en niets geknipt.Dit is pure reality tv en het is iets wat wij dit jaar uitproberen dus kruisig ons niet he !!!
Het moet niet altijd over de dikke wagens gaan met de piloten erin ,er zijn veel mensen die zich serieus inzetten om zo n boel draaiende te houden en dit mag ook eens in beeld komen.
Ook wordt een deel ingelast van omstaanders en wat die vinden van het racegebeuren dus voor diegen die op het circuit rondhangen verschiet niet als er op je schouder wordt getikt ....
een camera in je gezicht wordt geduwd met een micro onder je neus en ambetante vragen worden gesteld ,nee ,serieus ,gewone informatieve vragen !!
tot later
Frank
coast racing team
|