View Single Post
  #36  
Old 29-04-2004, 20:25
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Enkele artikels uit het reglement gehaald die van toepassing kunnen zijn op de handelswijze van Patrick Snijers. Pas op : voor alle duidelijkheid wil ik hiermee niet zeggen dat hij in overtreding is met één van deze artikels. Ik wil jullie alleen iets bijleren en wat voer tot discussie geven.

Misschien een aanrader om nu en dan eens wat passages uit het reglement op te zoeken. Dit kan heel leerrijk zijn.

Quote:
Art 34. .....Om geklasseerd te worden dient elke wagen minimaal 70% (afgerond naar het dichtste volledige cijfer) afgelegd te hebben van de afstand welke door de winnaar in zijn klasse is
afgelegd. Indien een wagen voor zijn laatste ronde meer tijd nodig heeft dan tweemaal de tijd van de snelste wedstrijdronde, dan wordt deze laatste ronde niet in rekening gebracht
om de totaal afgelegde afstand van deze wagen te berekenen.....
Quote:
Art 228. Elke wagen die in de laatste 15 minuten van de wedstrijd stilstaat in de rode zone wordt automatisch uit de
klassementen genomen. De rode zone begint op 250 meter van de finishlijn en wordt afgebakend met een witte driehoek als het begin en de finishlijn als het einde. Deze zone wordt doorgetrokken op de deceleratiepiste.
Deze zone met ergens in de buurt van de REA beginnen...

Quote:
237. Daarenboven dient elke wagen om geklasseerd te worden minimaal 70% (afgerond naar het dichtste volledige cijfer) afgelegd te hebben van de afstand welke door de winnaar in zijn klasse is afgelegd. Indien een wagen voor zijn laatste ronde meer tijd nodig heeft dan tweemaal de tijd van de snelste wedstrijdronde, dan wordt deze laatste ronde niet in rekening gebracht om de totaal afgelegde afstand van deze wagen te
berekenen.
C U
Reply With Quote