De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-09-2003, 21:37
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Kwalificatie

Allé, spannender kon het niet zijn hé! Beloofd voor morgen. Kimi op 1, dan Barri, ben benieuwd wat die Toyota voor gevolgen zal hebben morgen in de 1st stint van de race. Ben beetje teleurgestelt in de Renaults, had ze verder van voor verwacht. de eerste opdracht van de achtervolgers is geslaagd zou ik zo zeggen, Shumacher zal de zweep er moeten opleggen. Mischien valt de beslissing toch in de laatste race, maar zoals de krant het laatste nieuws vandaag melde heeft dat nog niet veel geluk gebracht voor hem. Crashen met de beneton, in de clinch met villeneuve en verloren, en niet weg geraken bij de start. Kan bijna niet wachten tot morgenavond, wat een spanning
Greetz
Reply With Quote
Old 27-09-2003, 21:39
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Raikkonen.... Van alle rijders pakt Raikkonen de pole.
Ik had het stiekem gehoopt, maar zeker niet verwacht.
Dan Barrichello. Zal de Braziliaan een groot aandeel hebben in de eventuele titel van Herr Schumacher? Zoals hij het 2de deel van het seizoen rijd overklast hij zijn meester wel.
Panis dan. Veel valt er niet over te zeggen. Gewoonweg schitterend!
Montoya 4de. Toen zijn tijd bekent was, was er plots veel minder enthousiamse op de montoya-tribune. Hoogmoed komt voor de val...
Ralf S dan. Niet echt goed, niet echt slecht te noemen. Staat voor zijn broer, maar achter Barrichello, met wie hij nog een duel heeft voor de 4de plaats algemeen
Alonso. Idem als Ralf. Het duel voor plaats 4 is al even interessant als de strijd om de titel.
Micheal S. Slechte ronde? Slechte wagen? Veel brandstof? Wie zal het zeggen.... Teleurstellende 7de plaats. ( )
Old 27-09-2003, 21:45
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

hmmm, can't wait untill tomorrow. Zo spannend man. Kan Kimi terugkome tot op enkele puntjes? Wel, ik gun het hem, en ik gun het Japan die eens echt een goede gp gaan krijgen.
Old 27-09-2003, 22:16
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Kimi heeft iedereen een flinke neus gezet door de pole te pakken. Het geeft toch wel aan de ze er bij McLaren nog altijd in geloven. 't zou echt ongeloofelijk zijn, maar ik moet het eerst nog zien gebeuren. Panis is echt wel top! Met Kimi, beide Williamsen, een Toyota en een Renault voor Schum en DC er naast... we gaan morgen een zeeer spannende start te zien krijgen. Benieuwd welke rol Rubinho nog gaat spelen.

Japan nu eens een goede GP? Me dunkt dat ze daar al veel goede GP's gehad hebben in het verleden.
Reply With Quote
Old 27-09-2003, 22:26
Sway Bar's Avatar
Sway Bar Sway Bar is offline
De Paddock Rookie

Het wordt een jaartje om te onthouden met drie teams die nog aan het strijden zijn.

Ben al benieuwd voor volgend jaar mocht Renault nog meer naar voren schuiven alsook Jaquar en BAR. *dream on*
Reply With Quote
Old 27-09-2003, 22:30
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sway Bar
Het wordt een jaartje om te onthouden met drie teams die nog aan het strijden zijn.

Ben al benieuwd voor volgend jaar mocht Renault nog meer naar voren schuiven alsook Jaquar en BAR. *dream on*
En Toyota niet vergeten
Old 27-09-2003, 23:17
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Mijn eerste reactie na de tijden van de Toyota's: ze staan superlicht. Desondanks goed gereden.
Reply With Quote
Old 28-09-2003, 01:15
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Ik denk dat schumacher niet echt veel zwaarder stond dan de rest. Ik heb hem aardig wat foutjes zien maken tijdens zijn ronde.

Voor de rest, OZO SPANNEND!!!!
Old 28-09-2003, 10:49
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Oneliner
Ik denk dat schumacher niet echt veel zwaarder stond dan de rest. Ik heb hem aardig wat foutjes zien maken tijdens zijn ronde.

Voor de rest, OZO SPANNEND!!!!
Ik heb er 2 gezien in het begin. En da was het zo wat denk ik.
Reply With Quote
Old 28-09-2003, 11:37
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
In de tweede sector heb ik wel niet echt een fout gezien, maar het zag er gewrongen uit en hij heeft daar een pak tijd verloren. Dat kan niet allemaal het gevolg zijn van die eerste rechts-linkse.

Jan.
=---
Old 28-09-2003, 12:01
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Huudo

Japan nu eens een goede GP? Me dunkt dat ze daar al veel goede GP's gehad hebben in het verleden.
Jah, maar met welke inzet? Da bedoel ik maar. En ik praat ni over heel de geschiedenisvan de f1 hé. Maar voor zover ik me kan herinneren.
Old 28-09-2003, 12:13
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by redje
Mja maar tis gelijk obi zegt, tzag er allemaal zo hoekig uit, beetje verwrongen. En idd, twee kleine foutjes in de eerste rechts links combinatie.

Maarbon, ik tel af...
Old 28-09-2003, 12:15
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Welleuh:

'97: Schumacher vs Villeneuve: wereldtitel speelt belangrijke rol. Irvine levert voortreffelijk werk als ploegmaat door Villeneuve rondenlang op te houden zodat Schumacher kan wegrijden. Dankzij Irvine werd het kampioenschap pas enkele weken later in Jerez beslist. En we weten allemaal wel hoe het daar afliep...

'98: Schumacher vs Hakkinen: wereldtitel als inzet. Schumacher start op pole, maar z'n wagen valt stil bij de warm-up en hij moet achteraan beginnen. Na een fabuleuze inhaalrace (waar hij wel een tijdje achter Hill vastzit) krijgt hij uiteindelijk een klapband en kan hij het vergeten.
'
99: Hakkinen vs Irvine: wereldtitel als inzet. Irvine rijdt het hele weekend maar wat rond, en Hakkinen haalt de overwinning binnen. Coulthard rijdt uiteindelijk nog z'n McLaren stuk zodat Ferrari toch nog de wereldtitel in constructeurs kan binnenslepen.

'00: Schumacher heeft de wereldtitel al op zak, dankzij Hakkinen die in Indianapolis zijn Mercedesmotor in rook ziet opgaan.
'01: Schumacher heeft de wereldtitel al op zak, al van in Hongarije. Kan het nog sneller ?
'02: Het kan sneller: Schumacher heeft de wereldtitel al op zak van Magny-Cours...

Dus
'97 tot '99: spannende laatste race.
'00 tot '02: race heeft weinig betekenis.
Old 28-09-2003, 12:15
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

jah, ik ook wel eigelijk. Laat ze nu met 3 nekeer allemaal evenveel punten hebbe na afloop ofzo
Old 28-09-2003, 12:16
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Finish

Dus
'97 tot '99: spannende laatste race.
'00 tot '02: race heeft weinig betekenis.
ik had het over suzuka, dus doe Jerez er al maar af

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules