![]() |
|
|
||||
|
||||
toch een Nederlander in de F1
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb gelezen dat coronel slechts enkel voor promotionele doeleinden met de minardi zou mogen rijden en zou hij NIET de derde rijder worden. Er zou zelfs totaal geen sprake zijn van een testcontract en nog minder van een contract om vrijdag te mogen rijden.
![]() |
|
||||
|
||||
ik heb gelezen dat Minardi dit jaar gewoon géén derde wagen inzet. het zou dus maar raar zijn dat ze der een rijder voor aantrekken...
|
||||
|
||||
Quote:
Net trouwens iets terug gevonden i.v.m. dat Quote:
|
|
||||
|
||||
Net gelezen op f1-live.com !
Quote:
|
|
||||
|
||||
dat stond gisteren en eergisteren te lezen op de Nederlandse F1 sites ... de Engelse heren zijn met deze aankondiging vanzelfsprekend wat trager ...
Het is nog nie eens zeker of ze hoofdsponsor worden, die van Willux! Een Chinese firma heeft voorrang op de status van titelsponsor. Minardi kan geen derde wagen betalen ... Er is wel gezegd geweest: als Willux titelsponsor wordt, DAN mag het een reserverijder aanstellen als 1 van de racerijders forfait moet geven ... Als Jones van Minardi zegt: "Tom Coronel moet een beetje op zijn uitspraken letten", aldus Jones. "De contacten met het team zijn nog erg pril, hij zal toch beter moet weten als hij iets bij Minardi wil bereiken." Ik zou zeggen: ik wacht op een press-release hierover, maar ik verwacht er echt geen ... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
yep, we zijn hier weer goed begonnen?
![]() ga maar eens kijken op het coronel-forum, als da al bestaat ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Baumgartner heeft naar verluidt ook niet zo een grote problemen, in tegenstelling tot wat in de media te lezen valt. Het sponsorgeld dat nog ontbreekt wordt hard aan gewerkt en Baumgartner zal zeker en vast starten voor Minardi in Melbourne ... Zoals Martijn al zei: .NL = soapstory |
|
||||
|
||||
Ik zie coronel niet rijden ipv baumgartner. Coronel is al redelijk oud, en is niet meer op zijn topniveau denk ik
|
||||
|
||||
Opnieuw wordt bevestigd dat Coronel niet zal rijden ... het gaat om een eenmalige test waarvan de datum nog niet bepaald is ... en het zal overigens pas laat in het seizoen zijn.
|
|
||||
|
||||
Het gaat hier niet over Coronel, maar over Albers in de F1 (nl. met Minardi)
Quote:
Bron: www.italiaracing.net Ik ben zelf totaal niet goed in Italiaans, maar als ik het goed begrijp, dan gaat Albers 3de piloot zijn bij Minardi voor de race in Melbourne. Toch wel vreemd, eerst hebben ze totaal geen geld om een 3de wagen in te zetten, en dan nu weer plots wel... ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal eens naar Minardi mailen ...
|
|
||||
|
||||
lol
doe ze daar de groeten van mij ![]()