![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Beste paddockers
Dacht dat er hier mss nog een aantal interesse zou hebben om met een aantal vrienden een wedstrijdje voor de fun te rijden op de kartbaan te Bilzen. Het gaat door op wapenstilstand (dond 11 nov.) Om 17u starten we..... tot 19u! Prijs is €100 / Team van min 2 piloten. Ik organiseer dit als een benefiet karting voor mijn hobby nl. motorracen... De geinteresseerden laten hier maar iets weten, of vragen maar. Dan probeer ik zo snel mogelijk te antwoorden. ![]() |
|
||||
|
||||
Mmmm een zeer verleidelijk iets. We zullen is kijken of we dan kunnen afkomen.
![]() |
|
||||
|
||||
Kllinkt idd wel heel interessant. Ben misschien ook wel geinteresseerd.
|
|
||||
|
||||
Ja mannen je laat maar tijdig iets weten hè!
want heb graag wat zekerheid over het aantal |
|
||||
|
||||
Ben ook wel geïnteresseerd ...
Hoeveel doen er al mee ? Thanks .
|
||||
|
||||
Er zijn er al tien ingeschreven, heb wel veel geinteresseerden waarvan ik nog geen bevestiging heb gehad dmv betaling.
En er kunnen maar 17 teams meegenieten dus ... als je het met zekerheid weet, gelieve dan €100 te storten naar 335-0526048-63 als bevestinging van de inschrijving! Met als mededeling 2u karting en jullie teamnaam! Hopelijk krijgen jullie het rond tegen dan.. Motorsportieve groetjes hè |
|
||||
|
||||
echt niemand meer geinteresseerd want der hebben er al een paar afgezegd en kan nog wel volk gebruiken!
groetjes |
|
||||
|
||||
ja kwil mss ook wel is mee doen
(heb vorige race ook meegedaan: viel goe mee, heel tof btw toen gewonne (toen het nog glad was) en kreed toen met Marshal) Euh spees, zijd gij al ingeschreve ? hed ge al een volledig team? anders willek wel meedoen; of als iemand kandidaat is voor me mij teamke te vorme let me know; mike_meulemans@hotmail.com (msn & mail) _______________ Mickey Last edited by Mickey; 02-11-2004 at 18:47. |
|
||||
|
||||
Misschien
Yu,het kan zijn dat we (calamitas r ) ook meedoen. Ik zal je alvast snel iets laten weten, greetz,Frederik
|
|
||||
|
||||
ok mannen
hopelijk vind mike dan nog iemand om mee te rijden! ja das juist jij was vorige race ook daar, 't schijnt dat het nu niet meer zo glad is daar. En voor de calamitas r hopelijk tot dan, wel gelieve de overschrijving voor 7nov. te doen met de team naam! groetjes |
|
||||
|
||||
is er nog mogelijkheid om in te schrijven?
Ik lees 7 nov het geld storten... klopt dit? |
|
||||
|
||||
Re: Misschien
Quote:
![]() Grtz, Dave |
|
||||
|
||||
Is het 2 uur race + 10 min kwali of zit die in de 2uur ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote: