![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Is er al beslist of we elkaar op de 18de of 19de ontmoeten ? Graag had ik het op voorhand geweten om m'n planning erop te kunnen afstemmen (ik maak maar een apart topicje, opdat m'n vraag wat zou opvallen).
|
|
||||
|
||||
Re: Ontmoeting Grenslandhallen
Quote:
Want op de 19e is er in de Grenslandhallen niks meer te beleven zelle :-) Ik geef de voorkeur aan de 17e, omdat ik zondagavond liever vermijd ('s maandags werken eh). Bovendien ga ik ervan uit dat er zaterdag iets minder volk zal zijn zodat we ook nog iets kunnen zien. Maar zoals reeds vroeger vermeld, Carlos moet ook nog kunnen natuurlijk eh ... |
|
||||
|
||||
Ok, bedankt Sennake.
Mocht Carlos zaterdag kunnen, is dat voor mij best ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: Ontmoeting Grenslandhallen
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Zaterdag iets minder volk?????????????
Zaterdag is de topavond!!!!!!!!!!!!!! Het beste om alles op je gemak te bekijken is vrijdagavond. Het is dan trouwens open tot 24.00 uur. Vanaf ongeveer 20.00 uur trekken de meesten dan naar de centrale hall waar er lustig pintjes gedronken worden. Er is dan, als ik me niet vergis, ook de prijsuitrijking van de Belgische kampioenen en andere verdienstelijken. Dit ter info. Ik weet ook wel dat het niet voor iedereen mogelijk is om op vrijdagavond te gaan. Ik zal hier volgen om te weten wanneer jullie samenkomen en me tevens proberen vrij te maken om erbij te zijn. C U |
|
||||
|
||||
Vrijdagavond is absoluut onmogelijk voor mij.
![]() Er staat al iets op het programma dan. Zaterdag of Zondag maakt mij niet uit. I'll be there. |
|
||||
|
||||
Vrijdag is voor mij, net zoals voor Werner, absoluut onmogelijk. We hebben dan samen andere verplichtingen. Sorry. Dan maar de topavond, zaterdag eh :-)
|
|
||||
|
||||
Ik heb juist gebeld met Carlos (onze prijzensponsor) en hij verkiest op ZATERDAG 17 November 2001 naar de Racing Show te komen.
Dit betekent dat ik me daar naar zal schikken, en ik zal rond 12 uur ter plaatse zijn met Carlos (en wie er nog graag meerijdt is welkom, je moet wel tot bij ons geraken...) Ik stel voor dat we dan de show gaan bezichtigen, en tegen een uur of 3, 4 kunnen we dan overgaan tot de officiële prijsuitreiking. En daarna pakken we gezamelijk een paar frisse pinten! Schol! Ik hoop op een grote opkomst, want we zijn met veel leden en de racing Show is een unieke gelegenheid om eens allemaal samen te komen : fans, piloten, teamleden, paddockers, en al wie ik nog vergeten ben!!! |
|
|||
|
|||
Ik zal er zeker zijn !!!!!!
Weet er iemand waar er kaarten in voorverkoop te verkrijgen zijn. Uit ervaring weet ik dat dit erg handig is, vooral op zaterdag. Aan de kassa sta al makkelijk een half uur tot drie kwartier aan te schuiven. (en het is ook iets goedkoper) Vroeger waren de voorverkooppunten de BBL, maar ik vind deze sponsor nu niet terug op de affiche. C U |
|
||||
|
||||
De prijsuitreiking, gaat die door op de stand van MCZ?
Laat ons dan zeggen om 16.00 uur. Dan heeft iedereen de juiste plaats en tijd. OK? Misschien kan 1 van de marshals de juiste plaats van de stand uitleggen? |
|
|||
|
|||
Ik weet nog niet waar deze stand juist zal zijn, dat varieert nogal eens. Ik zal me eens informeren. Ik ga alleszins op donderdag (voor de show) ofwel helpen opbouwen ofwel al eens een kijkje nemen. Dan weet ik jullie zonder fout de juiste plaats te zeggen. Eén ding is zeker. De stand van MCZ zal te herkennen zijn aan een aantal rallywagens. MCZ gebruikt deze show jaarlijks namelijk om publiciteit te geven aan hun Wintercup (rally-sprints) die dit jaar plaatsheeft op 2 + 9 december 2001 en de derde manche ergens in februari 2002.
Mogelijks staat op de stand de WRC van Jos Sterckens. Het is namelijk zo dat KOEN PAUWELS (een tuner) deze wagen heeft gekocht en dat SNIJERS met deze wagen zal deelnemen aan de Wintercup. (Kwestie van budget) C U |
|
||||
|
||||
Zondag zal ik er zijn...........dus niet op zaterdag
![]() We gaan namelijk elk jaar met de ploeg samen, vandaar.........ween,ween
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
De organisator heeft dan wat anders geprobeerd, op de in grote getale verspreide folders staat een reductie van 100 BEF en dit ter compensatie van geen voorverkoop. Maar woensdag 31/10 is er een vergadering van de BR&TS organisatie en zal het probleem van het lange aanschuiven aan de kassa voorgelegd worden. WORDT VERVOLG............ ![]() |
|
||||
|
||||
Alrighty, zaterdag 17 november in de grenslandhallen. Ik zal er zijn. Kan ik eventueel met iemand meerijden die vanuit Antwerpen stad ( of in de buurt ) vertrekt ? Zoniet, spring ik wel op een trein richting Hasselt
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
(Grensland Racingshow) Helaas is er dit jaar ![]() ![]() (Aanschuiven en wachten is dus de boodschap) Zoals reeds vermeld zijn er wel kalendertjes (Flysheets) in omloop met een kortingsbon van 100 BEF. ![]() !!! Moest er iemand met de bus of trein naar Hasselt komen !!! Er is een H bus die u gratis heen en terug de Grenslandhallen rijdt. Voor Het station van Hasselt staat bus H3 deze rijdt tot op de parking van de Grenslandhallen. Toch eerst vragen aan de bestuurder of het richting Grenslandhallen gaat (H3 rijdt ook richting Stokrooi, en dat is halve weg richting circuit van Zolder) De uren op zaterdag-- 9:07 - 9:37 - 10:07 - 10:37 - 11:07 - 11:37 - 12:07 - 12:37 - 13:07 - 13:56 - 14:26 - 14:56 enz....... Terug--14:14 - 14:43 - 15:14 - 15:43 enz........... Op zondag moet je te voet !!!! ( ![]() ![]() ![]() http://www.grenslandracing.com |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|