![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Fia Wtcc 2007 Ochsersleben
60kg : Larini
55kg : Priaulx, Jörg, Farfus, Tarquini, Yvan 45kg : Menu 40kg : THOMPSON & Huff 35kg : Monteiro & Coronel 30kg : Rydell (die mag in Macau wat goedmaken voor Larini) 10kg : Porteiro & Newbies (Huber ?, SeatSupercopa protagonist ?) 5kg : Zanardi, Gené & Rangoni |
#2
|
||||
|
||||
Rydell was een one-off, die rijd verder niet meer dit jaar. Ekblom daarentegen wel, die komt ook nog in actie in Monza en Macau.
|
#3
|
||||
|
||||
Het kan altijd zijn dat ze in Macau nog een specialist kunnen gebruiken als er nog 'n Chevy meedoet voor de titel . Maar dan zou hij best 'n paar meetings wat gewicht verliezen ...
|
#4
|
||||
|
||||
Of dat Rydell gaat worden betwijfel ik. Die heeft 6 radio-oproepen genegeerd om achter Menu en Larini te blijven
![]() |
#5
|
||||
|
||||
BMW's van Andy, Jörg en Augusto gaan volgens mij naar 50kg. Yvan was, met 3 punten, 9e voor het weekend, dus -5kg, vanaf plaats 10 (Augusto 1pt, 0 voor de rest) is het -10kg volgens mij.
__________________
We do not inherit the Earth from our ancestors, we borrow it from our children. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
40kg -10 = 30kg + 25kg (5kg per 10punten) . Yvan M. verliest 5kg voor klassement maar met 3pt bij komt hij in't volgende decimaal dus weer 5kg bij dacht ik zo . Maar ik kan er ook naast zitten hoor Pieter-Jan .
Ekblom is wel een aanwinst voor RBM lijkt me . |
#7
|
||||
|
||||
Voor Yvan klopte het idd dacht ik, wou maar aantonen dat hij 9e voor het weekend was en al die achter hem kwamen dus -10kg hadden.
Maar je hebt gelijk, je redenering klopt helemaal, ik was wat snel met mijn conclusie. De BMW's dus naar 55kg. Niet echt een geslaagd weekend hé! ![]() Fredrik draagt idd veel bij aan het team. Rijdt echt in dienst van BMW, veel beter als Rydell toch bij Chevy.
__________________
We do not inherit the Earth from our ancestors, we borrow it from our children. |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Tijdens 2de race was zijn radio stuk ![]() |
#9
|
||||
|
||||
Dat zal het zijn ja.
![]() En zijn verstand ook zeker? Stel nu dat Larini het kampioenschap verliest met evenveel punten maar 1 overwinning minder bijvoorbeeld?
__________________
We do not inherit the Earth from our ancestors, we borrow it from our children. |
#10
|
||||
|
||||
Lekker krom weer dit. Audi word afgezeken omdat de uitslag door teamorders bepaald is maar Rydell is fout omdat hij ze negeert.
Liever echt racen zoals het WTCC dan een farce zoals het DTM. Die Larini is een huilebalk die toch geen kampioen word, daar is hij veel te driftig en ongeduldig voor. En dan maakt hij van die domme fouten zoals een veilige p3 uit handen geven in Porto of alles riskeren om z'n p1 te verdedigen in Anderstorp. Waarom denk je dat Priaulx zo goed is, en waarom Coronel telkens die Ind. titel pakte? Rekenen, geen fouten maken, en het belangrijkste: je niet laten opfokken. |
#11
|
||||
|
||||
Daar heb je ook wel een punt.
Maar toch gaan ze bij Chevy niet zo helemaal gelukkig zijn! ![]()
__________________
We do not inherit the Earth from our ancestors, we borrow it from our children. |
#12
|
|||
|
|||
Chevrolet heeft dankzij Rydell de achterstand t.o.v. Seat in het constructeurskampioenschap verkleind. De Zweedse fans zijn gelukkig met overwinning van lokale held, met mooie 1-2-3 voor Chevrolet.
Ik betwijfel of Larini en Menu het rijderskampioenschap kunnen winnen tegen de ervaren BMW mannen. |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
#14
|
||||
|
||||
Als Rydell in race 1 Menu niet had voorgelaten(en Larini niet had vrij baan gegeven) had Menu race 2 als 9e mogen starten en Rydell als 1e... Zou er dan discussie geweest zijn moest Rydell gewonnen hebben en Menu hoop en al 4e a 5e geworden zijn ?
Ik zie Rydell graag bezig da's 'n feit, maar 1 keer testen en direct vooraan meestrijden al heb je misschien iets meer circuitkennis : Ik blijf't knap vinden . Larini begrijp ik anders ook wel en ik denk dat hij niet allen om die 2 punten jammert, maar vooral omdat hij de enige is die nog niet gewonnen heeft met de Chevy . Larini is constant en snel met gewicht, maar de keerzijde is dat hij nooit echt licht staat om winstaspiraties te hebben . |
#15
|
|||
|
|||
Terting eenmalig terug in SEAT Leon:
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|