De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 10-08-2009, 21:18
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Een zicht op de toekomst van CZ.....

Leuk persbericht met daarin hoop voor de toekomst en een bevestiging van de fouten in de afgelopen jaren => http://www.24u.be/2009/nl/nieuwsberi...tuk-pl....html

Hudders bevestigd, en geeft dus ook toe, dat er in het verleden beslissingen zijn genomen die op lange termijn niet hebben gewerkt. Eindelijk gerechtigheid voor de diverse klokkenluiders op dit forum

Nog beter, er staan hoopvolle quotes in dat persbericht. Nieuwe mensen, marktonderzoeken.......het gezin terug naar het circuit of misschien beter, het gezin is de nieuwe doelgroep in deze tijden van quality-time.

Er zit weer muziek in de tent!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 11-08-2009, 21:58
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
De bedoelingen zijn inderdaad goed. Als het goed is mag het ook eens gezegd worden

Gaat Circuit Zolder dan opnieuw zelf weekends organiseren?
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 13-08-2009, 00:43
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Hudders bevestigd, en geeft dus ook toe, dat er in het verleden beslissingen zijn genomen die op lange termijn niet hebben gewerkt. Eindelijk gerechtigheid voor de diverse klokkenluiders op dit forum
Met de komst van Peter Hudders waait er toch nog eens een frisse wind over Circuit Zolder. Eindelijk is er in Zolder iemand gevonden die 'Mea Culpa' durft te slaan, en die niet arrogant, met de hete adem van 'les messieurs du RACB de Bruxelles' in zijn rug, vanuit zijn ivoren toren zit te orakelen. Hudders is blijkbaar iemand die het lef heeft om de fouten in eigen rangen toe te geven en geen externe factoren als gemakkelijke excuses zoekt.

Vooral Hudders uitlatingen over de Belcar zijn zeer hoopgevend. De man heeft duidelijk begrepen dat er de laatste jaren betreffende de Belcar in Zolder een hoop belachelijke en totaal verkeerde beslissingen zijn genomen (onnodige naamsveranderingen, SRO, Witmeur, GT3, RACB...).

Alleen, ... zoals je zegt Mark, die kritiek op het beleid van Circuit Zolder is hier op dit forum al enkele jaren zeer duidelijk hoorbaar. Maar die kritikasters, waaronder jij en ik, en nog tientallen anderen; werden indertijd afgeschoten als zageventen, azijnpisssers, 'Beste stuurlui die aan wal stonden', en wat nog allemaal. We hebben na verloop van tijd gezwegen en afgehaakt, maar de feiten (de SRO GT3 Belcar - Belgian GT is een gigantische flop en is op sterven na dood) hebben ons uiteindelijk gelijk gegeven!

Nu, het inzicht bij Circuit Zolder komt beter laat dan nooit. Peter Hudders krijgt van mij voorlopig alle krediet. Hopelijk blijft het niet alleen bij woorden en komen er nu ook daden. Het opentrekken van de 24 Uren naar DSMEC's, Silhouettes en Touring Cars is in ieder geval al een stap in de goede richting. Hopelijk keert de Belcar volgend jaar helemaal terug naar zijn roots (met open technisch reglement en originele naam) en zijn we dan helemaal verlost van RACB-, SRO- en GT3- wantoestanden.
Reply With Quote
  #4  
Old 13-08-2009, 01:07
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Baron View Post
Hopelijk keert de Belcar volgend jaar helemaal terug naar zijn roots (met open technisch reglement en originele naam) en zijn we dan helemaal verlost van RACB-, SRO- en GT3- wantoestanden.
Amen to that !!!
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #5  
Old 13-08-2009, 11:33
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2006
Location: Ollanda
Posts: 364
Quote:
Originally Posted by Baron View Post
Met de komst van Peter Hudders waait er toch nog eens een frisse wind over Circuit Zolder. Eindelijk is er in Zolder iemand gevonden die 'Mea Culpa' durft te slaan, en die niet arrogant, met de hete adem van 'les messieurs du RACB de Bruxelles' in zijn rug, vanuit zijn ivoren toren zit te orakelen. Hudders is blijkbaar iemand die het lef heeft om de fouten in eigen rangen toe te geven en geen externe factoren als gemakkelijke excuses zoekt.

Vooral Hudders uitlatingen over de Belcar zijn zeer hoopgevend. De man heeft duidelijk begrepen dat er de laatste jaren betreffende de Belcar in Zolder een hoop belachelijke en totaal verkeerde beslissingen zijn genomen (onnodige naamsveranderingen, SRO, Witmeur, GT3, RACB...).

Alleen, ... zoals je zegt Mark, die kritiek op het beleid van Circuit Zolder is hier op dit forum al enkele jaren zeer duidelijk hoorbaar. Maar die kritikasters, waaronder jij en ik, en nog tientallen anderen; werden indertijd afgeschoten als zageventen, azijnpisssers, 'Beste stuurlui die aan wal stonden', en wat nog allemaal. We hebben na verloop van tijd gezwegen en afgehaakt, maar de feiten (de SRO GT3 Belcar - Belgian GT is een gigantische flop en is op sterven na dood) hebben ons uiteindelijk gelijk gegeven!

Nu, het inzicht bij Circuit Zolder komt beter laat dan nooit. Peter Hudders krijgt van mij voorlopig alle krediet. Hopelijk blijft het niet alleen bij woorden en komen er nu ook daden. Het opentrekken van de 24 Uren naar DSMEC's, Silhouettes en Touring Cars is in ieder geval al een stap in de goede richting. Hopelijk keert de Belcar volgend jaar helemaal terug naar zijn roots (met open technisch reglement en originele naam) en zijn we dan helemaal verlost van RACB-, SRO- en GT3- wantoestanden.
Toch niet helemaal: de scheiding tussen GT's en Toerwagen blijft (helaas).
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.