![]() |
|
|
||||
|
||||
GP F1 Europe
We kunnen mischien best allemaal iets anders vinden om te doen zondag:
Quote:
|
||||
|
||||
Red Bull haalt een 1-2, Ferrari lijkt goed mee te kunnen. McLaren kan ook wel mee, maar er is een duidelijker verschil tussen de piloten.
Verrassender zijn de Renaults met Kubica op P6 en Petrov op P10! Mercedes is niet tot de laatste kwalificatiesessie geraakt en hun plaatsen worden ingenomen door Williams. Ik ben benieuw of de Williams jongens in racetrim die snelheid ook kunnen behouden en de race eindigen in de top 10. |
|
||||
|
||||
Blijkbaar heeft niemand de race gezien. Iedereen zal wel ergens op een terrasje hebben gezeten
![]() Nadat verschillende piloten een tijdstraf van 5 sec. hebben gekregen zijn er 16 piloten binnen 51 sec. aangekomen. 13 hiervan zefs binnen 25 sec. De nieuwe teams wisten ook allemaal te finishen (behalve Kovalainen), maar ze zijn nog steeds veel te traag. De terugkeer van de 107% regel is positief, maar de FIA moet werk maken van het minder gecompliceerd maken van een F1 wagen. |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat ik de race had opgenomen. Blijkbaar is de race ineens op bbc2 uitgezonden.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() "Deutschland fürht mit 4 zu 1!" und Vettel had den Formel Eins gewonnen... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit zorgt wel voor een serieus precedent ... De regels breken is immers voordeliger als de regels naleven.
![]() Last edited by airco; 29-06-2010 at 09:07. |
|
||||
|
||||
ik had het zelfde probleem...
|
||||
|
||||
Hamilton is er weer heel goed vanaf gekomen!
Voor de rest een serieuze klapper gezien. Waar Webber ook een groot aandeel in had. De uitleg van bbc dat de trage autos aan de kant moeten gaan was larie en ape kool. Webber dook nog eens extra achter de lotus aan.. ![]() Top Vettel = dominatnt Kobayashi = ![]() Ferrari = had duidelijk een sterke wagen. Flop Safety car, weeral een hele hoop gezever rond de procedure. ![]() Mercedes = stelde over het hele weekend teleur, te hopen liggen de volgende circuits de wagen beter. |
|
||||
|
||||
Was het ganse weekend in Hasselt op zoek naar een studenkot voor m'n zoon.
Had gehoopt op een samenvatting 's avonds of 's maandags op LaDeux, maar niks, noppes, dus helaas niets gezien ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook Eddy Jordan zei dat men moest ophouden door steeds maar kritiek te geven op de nieuwkomers. Trouwens, was Webber niet een beetje gefrustreerd door die gemiste start, want hij gaat daar zelf wel in de fout door de snelheid verkeerd in te schatten van de Lotus van Kovalainen, hij kroop er nog eens achter om te slipstreamen. Wat was de reclame-slogan van Red Bull ook alweer. ![]() Wat Hamilton betreft, hij maakt een fout door net te laat de safety-car in te halen, terwijl als hij niet had geremd, er geen probleem was geweest. Hij is daar ook voor gestraft, maar hij kan er toch ook niet aan doen dat het zolang duurde voordat die straf werd uitgesproken. Trouwens, de grootste fout komt wel van de FIA die de safety-car te laat naar buiten stuurde. En Alonso maar janken, hij zit blijkbaar nog altijd met een Hamilton-complex. Wel een prachtige race van onze japanner Kobayashi , zeker dat inhaalmanoeuvre op Alonso en Buèmi in de laatste ronde. ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik denk dat alonso niet te veel moet 'janken' over een gemanipuleerd resultaat. Ik herinner me vaag ergens een nachtrace wat door een renault rijder werd gewonnen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|