![]() |
|
|
||||
|
||||
Mak karting??????
Hallo iedereen,
Weet er iemand misschien wanneer de volgende mak wedstrijd is en waar?? Ik ben een week weggeweest en ik heb nog steeds niets gehoord naar welke datum de wedstrijd van 5 april verschoven is, een vriendin zei wel dat het komende zaterdag is in antwerpen op de boomsesteenweg maar wij hebben nog steeds geen bericht gehad hiervan. Kan iemand mij zo snel mogelijk iets laten weten HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dank Ive
|
||||
|
||||
De volgende MAK karting gaat door op Antwerp Karting op zaterdag 19 april (deze zaterdag dus). AK ligt idd op de boomsesteenweg in Wilrijk (naast Cardoen).
We moeten daar zijn om 18u30 en om 19u30 is de start. Dave |
|
||||
|
||||
bedankt hé, Dave, k zou zegge k trakteer der zaterdag ene, ma mijn geld ga al op zen na mijn inschrijvingsgeld en het lidgeld.
De koers derna, goe??? ![]()
|
||||
|
||||
OK, daar hou ik u aan
![]() |
|
||||
|
||||
SSSt Dave ge had da nie moeten zeggen, konden we terug een plaatsje winnen int klassement
![]() Grtzzz FF |
|
||||
|
||||
Dju, niet aan gedacht.
![]() |
|
||||
|
||||
Héhé, nu gaat da ook zenne, want antwerpen is echt wel een tof circuit maar met de gewoon karts ziede het verschil direct.
U zult het wel merken zaterdag, trouwens de karts in jpr zen ook door de frutmole gegaan peins k, amaaaaaaai was dat da.
|
||||
|
||||
Iemand die toevallig langs Mechelen passeert?? Plieeeees
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
En de kans op regen is reeel
![]() |
|
||||
|
||||
Er was geen regen, het was enkel een beetje koud!!!
Eventjes een verslagje: We waren met 19 man, klein probleempje dus. Gelukkig vond Ive van der Aa het niet erg om 2 keer te rijden. Hij reed dan samen met Fast Fons (enkel dat resultaat zou meetellen) en met nog iemand anders (weet eigenlijk niet meer met wie). Ik moest samen rijden met .... Werner (voor de 2de keer op 3 races ![]() ![]() Podium was dus: 1. Fast Fons en Ive van der Aa 2. Driesco en Breezz 3. ikke en Werner Bijna stonden er 2 Singelee's op het podium aangezien mijn broer 4de is geworden. Het was dus weer een heel fijne race!!!! En ook belangrijk: deze keer heb ik geen pijn aan mijn rug (was na de 4 uren van kartgrid wel anders ![]() |
|
||||
|
||||
Karo'tje proficiat hé
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Verslaggeske post ik morgen misschien wel Dikke merci aan Driesco, echt waar, hij heeft da weer bangelijk gedaan ! Speesman: schoon verslag ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Chique verslag speesman.
Ik zit hier nu wel helemaal geradbraakt achter mijn pc'ke, het was zwaar zo een uur rijden in een stoeleke da veel te groot was. Algeluk ging de 2de kart(kartje van fast fons) vele beter want anders had k da 2de half uur nooit volgehouden. Al bij al en toffe wedstrijd, toch kreeg ik het warmkes tegen het einde aan toe zenne. Den dries heeft schitterend gereden gisteren. Op naar de volgende wedstrijd
|
|